"Onlar gazeteyi okurlar."

Çeviri:They read the newspaper.

4 yıl önce

19 Yorum


onuroz

are yazarsanız "onlar gazete okmaktır" olur

4 yıl önce

mehmet96224

Arkadaş dalga geçiyorlar bunlar amk are olması gerekir?

3 ay önce

mehmet353274

Neye göre read Neye göre reads Onu açıklayabilirseniz iyi olur

1 ay önce

betulkubilay

Ben de yorum daki gibi düşünmüştüm

4 yıl önce

sinan.a

are ?

4 yıl önce

Burakgr

Zaman henis zaman ve cumlede fiil oldugu icin am is are kullanilmamaktadir.

4 yıl önce

Elifnazk.

Are yok? Anlam ykk

3 yıl önce

silentsprong

Yes

3 yıl önce

bekirzelik

Are olması gerekmez mi??

2 yıl önce

etokyo

are gelmesi gerekmiyo mu

2 yıl önce

Semih185381

bi türlü olmuyo

2 yıl önce

semasamur

Neden are yok

4 yıl önce

imanazKurt

Çünkü cevap öyle değil

2 yıl önce

silentsprong

Olmadı

3 yıl önce

harunresitz

They are read the newspaper olması gerekmez mi?

4 yıl önce

Bade300784

Ben sadece the koymayı unuttum.

1 yıl önce

akova1

Ehhcbhkgnhgjjhnjtygg

4 yıl önce

ecyavuz

Thet read newspaper niye kabul edilemez? The harfitarifi olmak zorunda mı?

4 yıl önce

ErsinKonca

The koymassan onlar gazete okurlar olur the koyarsan onlar GAZETEYI okurlar olur

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.