"He did not even say one word."

Çeviri:O bir kelime bile söylemedi.

4 yıl önce

21 Yorum


sofistike77

türkçeye çevirin diyor, bizde böyle söyleniyor. tek bir kelime bile etmedi olarak çevirdim. yanlış olduğunu iddia eden varsa buyursun.

3 yıl önce

BAAKSahin

Tabi ki mantik olarak bir yanlis yok. Fakat say soylemek oldugu icin o sekilde sevirmemizi istiyorlar

3 yıl önce

KaptanMagara

"Tek bir kelime dahi etmedi" doğru kabul edilemez mi?

4 yıl önce

melihca

cümlede SAY kelimesi olduğu için kabul etmemiş olabilir

4 yıl önce

hadesmania

tek kelime dahi etmedi kabul edilmeli değil mi sizce de?

4 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Ya tamam kelime ceviriniz programınkiyle aynı anlamdaysa sorun yok.Mumkunse anlamadigimiz şeyleri soralım sadece.

2 yıl önce

ilker.kula

Did not yerine didn't yazınca neden kabul etmiyor anlamadım?

3 yıl önce

zerzeri

Bile even mi

2 yıl önce

bacio_
bacio_

Evet

1 yıl önce

ebushhhh

Söz söylemediyi neden kabul etmiyoru. Word sözcük mü demek ?

3 yıl önce

Lalisa.manoban56

Sözcük, kelime, laf gibi anlamlara gelir.

1 yıl önce

burcugld

even sona gelmez mi

3 yıl önce

Avni86
Avni86

hayır sona gelen "ever"

3 yıl önce

DuyguYlmaz4

bir kelime bile söyleyemedi olmazmı

3 yıl önce

englishgirl100

O zaman tell demesi gerekir söylemek tell demek say

3 yıl önce

englishgirl100

Ayrıca did not diyor could not değil.

3 yıl önce

berkay3636

''O bile bir kelime söylemedi.'' olmaz mı?

3 yıl önce

bacio_
bacio_

<Even> neyin başına geliyorsa o'nu vurgular. O sebeple olmaz.

1 yıl önce

oPsimat

O tek kelime bile söylemedi kabul edilmeli bence. Hatta daha mantıklı

3 yıl önce

Raptiyeraprep

"Even"ın "say"den sonra gelmesi gerekmez mi? He did not say even one word ?

6 ay önce

enanasya
enanasya

O bile bir tek kelime söylemedi nasıl deriz ingilizce?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.