1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He did not even say one word…

"He did not even say one word."

Çeviri:O bir kelime bile söylemedi.

February 21, 2014

20 Yorum


sofistike77

türkçeye çevirin diyor, bizde böyle söyleniyor. tek bir kelime bile etmedi olarak çevirdim. yanlış olduğunu iddia eden varsa buyursun.


BAAKSahin

Tabi ki mantik olarak bir yanlis yok. Fakat say soylemek oldugu icin o sekilde sevirmemizi istiyorlar


KaptanMagara

"Tek bir kelime dahi etmedi" doğru kabul edilemez mi?


melihca

cümlede SAY kelimesi olduğu için kabul etmemiş olabilir


hadesmania

tek kelime dahi etmedi kabul edilmeli değil mi sizce de?


SefaOzk

Edilmeli aslında bizde söyleyişi bu şekilde doğru çünkü.


ugurleef

Ya tamam kelime ceviriniz programınkiyle aynı anlamdaysa sorun yok.Mumkunse anlamadigimiz şeyleri soralım sadece.


Raptiyeraprep

"Even"ın "say"den sonra gelmesi gerekmez mi? He did not say even one word ?


ilker.kula

Did not yerine didn't yazınca neden kabul etmiyor anlamadım?


savacevrem

Kaliteli bir yayın için kitap çevirisi yapıyor olsak, tek kelime dahi etmedi, yazardık. Zira kendi dilimizde söylerken suskunluğu bu şekilde tek kelime dahi-bile etmedi, diyerek ifade ediyoruz. Bu kurs gönüllülerle ilerliyor ama yeterince gönüllüler mi bilmiyorum


ebushhhh

Söz söylemediyi neden kabul etmiyoru. Word sözcük mü demek ?


Lalisa.manoban56

Sözcük, kelime, laf gibi anlamlara gelir.


burcugld

even sona gelmez mi


Avni86

hayır sona gelen "ever"


Lahika_

'o bir kelime bile söylemedi' kabul edilmeliydi


murattemurtr

He did not say even one word olur mu?


YaarGngren

O bir kelime bile konuşmadı kabul etmedi


esin425248

Benim cevabım da doğru. O bir kelime söylemedi bile

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.