"He did not even say one word."

Çeviri:O bir kelime bile söylemedi.

February 21, 2014

24 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

sofistike77

türkçeye çevirin diyor, bizde böyle söyleniyor. tek bir kelime bile etmedi olarak çevirdim. yanlış olduğunu iddia eden varsa buyursun.

November 8, 2014

BAAKSahin

Tabi ki mantik olarak bir yanlis yok. Fakat say soylemek oldugu icin o sekilde sevirmemizi istiyorlar


KaptanMagara

"Tek bir kelime dahi etmedi" doğru kabul edilemez mi?


melihca

cümlede SAY kelimesi olduğu için kabul etmemiş olabilir


ugurleef

Ya tamam kelime ceviriniz programınkiyle aynı anlamdaysa sorun yok.Mumkunse anlamadigimiz şeyleri soralım sadece.


hadesmania

tek kelime dahi etmedi kabul edilmeli değil mi sizce de?


ilker.kula

Did not yerine didn't yazınca neden kabul etmiyor anlamadım?


ebushhhh

Söz söylemediyi neden kabul etmiyoru. Word sözcük mü demek ?


Lalisa.manoban56

Sözcük, kelime, laf gibi anlamlara gelir.


burcugld

even sona gelmez mi


Avni86

hayır sona gelen "ever"


DuyguYlmaz4

bir kelime bile söyleyemedi olmazmı


englishgirl100

O zaman tell demesi gerekir söylemek tell demek say


englishgirl100

Ayrıca did not diyor could not değil.


berkay3636

''O bile bir kelime söylemedi.'' olmaz mı?


bacio_

<Even> neyin başına geliyorsa o'nu vurgular. O sebeple olmaz.


oPsimat

O tek kelime bile söylemedi kabul edilmeli bence. Hatta daha mantıklı


Raptiyeraprep

"Even"ın "say"den sonra gelmesi gerekmez mi? He did not say even one word ?


enanasya

O bile bir tek kelime söylemedi nasıl deriz ingilizce?


suleyman1998

Sayin bir cok anlami var bu da biri


Abdurrahma560613

o bile bir kelime söylemedi dedim kabul etmedi peki bu nasıl söylenir


Ibrahim267069

"even" ı cümlenin sonuna koysak olurmu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.