"Wedrink,weeat."

Fordítás:Iszunk, eszünk.

4 éve

9 hozzászólás


Gavriliuc

En meg nem talalkoztam hibaval es nagyon tetszik ez a program, elvezem minden percet es nagyon jol tanitja. Elkezdtem mar maskor is angolul tanulni de az a program nekem nem tetszett mert nagyon nehez es zurzavaros volt. A 12 eves kisfiam 2 napja regisztralt ide es azt mondja, hogy tobbet tanult angolul mint az iskolaban 2 ev alatt. Szoval tenyleg nagyon jo lehetoseg az angol tanulasra. Mindenkinek sok sikert kivanok, udv Rozi.

4 éve

ximolli

Nekem ezeket mondja,,Hmm...ez nem hangzik túl jól próbáld meg újra,Hm...ez még mindig nem jó próbáld meg újra,Hmm...ezt tegyük inkám félre,,ezeket mondja és az a szerencsém hogy nem vesz le belőle élet pedig piros

4 éve

ximolli

Nekem úgy jó itti14

4 éve

zsombor44

Itt valamit félrehall

2 éve

cromwellb

En meg nem talalkoztam hibaval es nagyon tetszik ez a program, elvezem minden percet es nagyon jol tanitja. Elkezdtem mar maskor is angolul tanulni de az a program nekem nem tetszett mert nagyon nehez es zurzavaros volt. A 12 eves kisfiam 2 napja regisztralt ide es azt mondja, hogy tobbet tanult angolul mint az iskolaban 2 ev alatt. Szoval tenyleg nagyon jo lehetoseg az angol tanulasra. Mindenkinek sok sikert kivanok, udv Rozi.

2 éve

legominecraft

Tenyleg nagyon jo

4 éve

fruzsina322635

Meg kapom a pontot

2 éve

fruzsina322635

Megkapom a pontot

2 éve

SzszDniel3

Nem ertelmes a mondat

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.