Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Schokolade ist süß."

Çeviri:Çikolata tatlıdır.

1 yıl önce

5 Yorum


Hande9057

çikolatalar tatlıdır'ın almancası nedir acaba?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Die Schokoladen sind süß.

6 ay önce

EvrenYalci1

Die schokoladen ist süss

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

tekil - Die Schokolade ist süß.
çoğul - Die Schokoladen sind süß.

5 ay önce

Mert334562

Peki neden ist değil de sind çoğulluk ile mi bağdaşıyor

1 ay önce