"Eat!"

Μετάφραση:Τρώτε!

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


D1mitra1

Δεν έχω κανένα πρόβλημα

πριν από 1 χρόνο

D1mitra1

Τι

πριν από 1 χρόνο

YiannisCha1

Το eat ακούγεται σαν it

πριν από 5 μήνες

IriniKalog

Αντι να πει eat είπε eats αυτό είναι άδικο

πριν από 5 μήνες

Argiro14

φάε ή φάει είναι επίσης σωστό

πριν από 4 μήνες

ReviverDeath

θα έπρεπε να δειχνει ολες τις σωστές απάντησης από την στιγμή που δεχετε το φάε,φαει και το τρωτε

πριν από 4 μήνες

uoLL8

Μια στιγμή γιατί "έχασα τη μπάλα". "I eat = Εγώ τρώω", "You eat = Εσύ-Εσείς τρώτε". Ένα ξερό "Eat" γιατί να σημαίνει "τρώτε" και όχι "τρώω" ή "τρώμε" ή "τρώνε"; Εκτός αν το ξερό "eat" σημαίνει Προστακτική (διαταγή) και όχι Γενική Ενεστώτος.

Ευχαριστώ. Κλεάνθης

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.