"Eat!"

Μετάφραση:Τρώτε!

December 3, 2016

8 σχόλια


Lala385572

Δεν ακούγεται καθαρά


D1mitra1

Δεν έχω κανένα πρόβλημα


YiannisCha1

Το eat ακούγεται σαν it


IriniKalog

Αντι να πει eat είπε eats αυτό είναι άδικο


Argiro14

φάε ή φάει είναι επίσης σωστό


ReviverDeath

θα έπρεπε να δειχνει ολες τις σωστές απάντησης από την στιγμή που δεχετε το φάε,φαει και το τρωτε


uoLL8

Μια στιγμή γιατί "έχασα τη μπάλα". "I eat = Εγώ τρώω", "You eat = Εσύ-Εσείς τρώτε". Ένα ξερό "Eat" γιατί να σημαίνει "τρώτε" και όχι "τρώω" ή "τρώμε" ή "τρώνε"; Εκτός αν το ξερό "eat" σημαίνει Προστακτική (διαταγή) και όχι Γενική Ενεστώτος.

Ευχαριστώ. Κλεάνθης


0b9h6

Μήπως γιατί έχει το θαυμαστικό

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.