"Eat!"

Μετάφραση:Τρώτε!

December 3, 2016

7 σχόλια


D1mitra1

Δεν έχω κανένα πρόβλημα

July 4, 2017

YiannisCha1

Το eat ακούγεται σαν it

June 27, 2018

IriniKalog

Αντι να πει eat είπε eats αυτό είναι άδικο

July 11, 2018

Argiro14

φάε ή φάει είναι επίσης σωστό

July 21, 2018

ReviverDeath

θα έπρεπε να δειχνει ολες τις σωστές απάντησης από την στιγμή που δεχετε το φάε,φαει και το τρωτε

August 12, 2018

uoLL8

Μια στιγμή γιατί "έχασα τη μπάλα". "I eat = Εγώ τρώω", "You eat = Εσύ-Εσείς τρώτε". Ένα ξερό "Eat" γιατί να σημαίνει "τρώτε" και όχι "τρώω" ή "τρώμε" ή "τρώνε"; Εκτός αν το ξερό "eat" σημαίνει Προστακτική (διαταγή) και όχι Γενική Ενεστώτος.

Ευχαριστώ. Κλεάνθης

August 28, 2018

99cW

Έχεις δίκιο αλλά μήπως ήθελες να πεις "Ενεστώτας";

April 8, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.