1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She presents her daughter to…

"She presents her daughter to me."

Fordítás:Bemutatja a lányát nekem.

February 22, 2014

18 hozzászólás


adda76

Itt inkább nem az introduces-t használják?


bufurc

Én is csak úgy hallottam még.


MartonGeza

személyek esetében csak az a jó!


Shibelion

Angol anyanyelvűek írják az angol szöveget, velük beszéljetek... Majdcsak jobban tudják, mint mi...


LaszloVisnyei

A presents inkább valami tárgy vagy idea bemutatásáról szól, ha interakció van benne a bemutatott részéről, akkor az introduce jobb. Let me introduce myself vs. let me present the idea....


.Ladybird.

Én is introduce-szal ismertem eddig


fectroll

Ez azért lehet, mert az is helyes. :)


MartonGeza

Ez egyetlen esetben lehet eredeti angol mondat: akkor, amikor a "bemutatás" voltaképpen egyoldalú aktus, mivel a bemutatott lány még csecsemő, vagy még nem beszél, nem tud kezet nyujtani, nem tudja a nevét mondani, stb. Amikor nem ez történik, hanem a bemutatás kétoldalú esemény, akkor az "intoduce" használandó.


brutus01

A magyarról angolra fordításnál mindkettőt elfogadja.


harytomi

A lányát bemutatja nekem, nem fogadja el!


BadovicsBlanka

a presents nem ajándékokat jelent?


Cyberpunk444

A "Bemutatja a lányát nekem" változatban mi lehet a hiba? A segítségeteket előre is köszönöm!


Herbelzsofi

Én is ugyanezt írtam és nekem elfogadta.


Cyberpunk444

Lehet, hogy a kérdés feltevése óta módosítottak rajta :D


VaszliknAn

A to szócska nélkül is jó? Amikor beleírom, akkor nem kell, amikor nem írom, akkor meg kell. Nem értem! Ha ebbe a mondatba nem írnám bele, akkor, mit jelentene a mondat?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.