A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She presents her daughter to me."

Fordítás:Bemutatja a lányát nekem.

4 éve

14 hozzászólás


adda76
adda76

Itt inkább nem az introduces-t használják?

4 éve

bufurc

Én is csak úgy hallottam még.

4 éve

fectroll
fectroll

Az is jó.

3 éve

Shibelion

Jó ez így.

4 éve

Shibelion

Angol anyanyelvűek írják az angol szöveget, velük beszéljetek... Majdcsak jobban tudják, mint mi...

3 éve

.Ladybird.

Én is introduce-szal ismertem eddig

3 éve

fectroll
fectroll

Ez azért lehet, mert az is helyes. :)

3 éve

LaszloVisnyei

A presents inkább valami tárgy vagy idea bemutatásáról szól, ha interakció van benne a bemutatott részéről, akkor az introduce jobb. Let me introduce myself vs. let me present the idea....

11 hónapja

brutus01

A magyarról angolra fordításnál mindkettőt elfogadja.

4 éve

harytomi
harytomi

A lányát bemutatja nekem, nem fogadja el!

2 éve

BadovicsBlanka

a presents nem ajándékokat jelent?

2 éve

Cyberpunk444

A "Bemutatja a lányát nekem" változatban mi lehet a hiba? A segítségeteket előre is köszönöm!

2 éve

Herbelzsofi

Én is ugyanezt írtam és nekem elfogadta.

2 éve

Cyberpunk444

Lehet, hogy a kérdés feltevése óta módosítottak rajta :D

2 éve