Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Do you go to run?"

Translation:Voi mergeți să alergați?

1 year ago

3 Comments


Mamemimomu73
Mamemimomu73

Tu mergi sa alergi? Ar trebui sa fie acceptate si traducerile in persoana a doua singular pentru "you", nu numai pluralul.

1 year ago

AriW1977
AriW1977

ai dreptate; eu am scris același lucru -- care e cu totul corect -- si n-a fost acceptat. Având în vedere că asta-i versiunea beta, mai putem să ne așteptam la astfel de greșeli mici ...

1 year ago

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Da, si tu ai dreptate. Eu ma bucur si de versiunea beta, abia am asteptat sa fie gata :) Incerc sa raportez aceste greseli, si sper sa se imbunatateasca aceasta vesriune cu timpul :)

1 year ago