"Do you go to run?"

Translation:Voi mergeți să alergați?

December 3, 2016

3 Comments


Mamemimomu73

Tu mergi sa alergi? Ar trebui sa fie acceptate si traducerile in persoana a doua singular pentru "you", nu numai pluralul.

December 3, 2016

AriW1977

ai dreptate; eu am scris același lucru -- care e cu totul corect -- si n-a fost acceptat. Având în vedere că asta-i versiunea beta, mai putem să ne așteptam la astfel de greșeli mici ...

December 8, 2016

Mamemimomu73

Da, si tu ai dreptate. Eu ma bucur si de versiunea beta, abia am asteptat sa fie gata :) Incerc sa raportez aceste greseli, si sper sa se imbunatateasca aceasta vesriune cu timpul :)

December 10, 2016
Learn Romanian in just 5 minutes a day. For free.