1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have two cats and five fis…

"I have two cats and five fish."

Fordítás:Két macskám és öt halam van.

February 22, 2014

10 hozzászólás


KrolyFarka

"two" kifejezésre miért nem fogadja el a "kettő"-t?! A "két" az mennyire magyar?!


vasvariistvan

Tökéletesen magyar, és itt az a jó.


janos.csiz

A five után miért nem többes szánban van a hal(ak)?


puskaskati

Ezt én is szeretném tudni! :)


grrita

A fishnek és még néhány szónak önmaga a többes száma. A fishes többfajta halat jelent. Én így tudom, de javítsatok ki, ha tévedek.


Danivargax32

a fish többesszámban tudtommal fish...


Harga

A szótáram szerint a "fish" - hal többes száma "fish" vagy "fishes". Érdekes, hogy van más jelentése is, de akkor csak "fishes" a többesszám.


HegedEta

Miért nem jó a cica a macska helyett?


gnes468852

Ha numerikusan írom 2 és 5, miért nem fogadja el?


Zsolt_Siska

Amikor utoljára megnéztem őket, 2/5 volt...de már talán csak 2 macska 0 hal ..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.