"Iwearaskirt."

Fordítás:Szoknyát viselek.

4 éve

16 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Kockásat mert skót vagyok.

4 éve

MuchaSara

Az "kilt".

2 éve

brutus01

Én egy szoknyát viselek módon is elfogadja a mondatot.

4 éve

Andris33345

A program tervezői nincsenek tisztában a felhasználónévvel. /:

2 éve

vilmos301887

VhgjdhtUcehzyzUvhcrdubZbjdfxtarplbzUcdtdtaeuybkhvzHPUPLgLPPRZll

1 éve

ImreMaroti

A gyökér úgy szétkeni, hogy nem lehet érteni!

1 hete

AVesely15

Nem is vagyok lány nem,hogy még viseljek szoknyát.

1 éve

Kun_E22

Dehát én fiu vagyok

1 éve

KovcsMria3

Nem tetszik neki

2 éve

TurzBence

Nem is viselek szoknyát fiú vagyok :D

3 éve

Stewe-Vivi

Viselek szoknyát. Miért nem jó???

4 éve

fhurhur

azért mert nem jó a nyelvtani sorrend tessék megtanulni magyarul :)

2 éve

elesmagdi

Jó kérdés...

3 éve

AnitaFlp2

Én is ezt írtam,pedig ugyan az az értelme.

4 éve

jozsefneta

En is ezt irtam, miert nem mindeggy?

3 éve

geobagoly

Most nem kell az "egy" ? , Sokszor (inkább mindig) ragaszkodik az "egy" -hez. Ez így rendben van?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.