1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kitap kadında."

"Kitap kadında."

Çeviri:The woman has the book.

February 22, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

avslh

Ben bunu kadin bir kitaba sahip diye cevirirdim

February 25, 2014

Selcen_Ozturk

soru "The woman has a book". olsaydı " kadin bir kitaba sahip" olurdu, ama değil

March 25, 2014

SahinSerin

Bu cümlenin mantığını anlayamadım

February 22, 2014

AsLaNSavasmaN

Yeri burası değil ama yine de buraya yazmam gerekti... İnternet adresine link vermediginizden ve mobil uygulamada metin seçilmediğinden detaylara gidemiyorum. Bilginize...

June 29, 2014

Selcen_Ozturk

normalde bu linklere androidden de iostan da tıklayabiliyor olmanız lazım. hangi cihazdan giriyorsunuz?

June 29, 2014

AsLaNSavasmaN

Şöyle söyleyeyim her zaman olmuyor bu ama tartışma kısmındaki linkler bazen sadece text olarak görünüyor. Geri gidip tekrar tartışmaya gelirsem link aktif oluyor bazen. General Mobile Discovery - Android 4.2 kullanıyorum. Ayrıca mobil uygulamada bu tarz problemleri teknik personele iletebileceğimiz geri bildirim menüsü eklenirse geliştirilmesine katkımız olacağını düşünüyorum.

July 28, 2014

Selcen_Ozturk

tamam ben bunu ileecegim. mobil uygulamada feedback/geribildirim diye bir ozellik var zaten, ona tiklayinca emaile yonlendiriyor

July 28, 2014

sevdaaltug

selcen hanim tesekkur ederim

October 1, 2014

_emirhankilic_

Thelara ne gerek var

January 12, 2016

LouistheCore

The kelimesini İngilizcede doğru yerde kullanmaz veya hiç kullanmazsan cümle İngilizce dilbilgisi açısından hatalı oluyor.

May 29, 2019

sawashian

‘‘On the table‘ masanin ustunde yani masada ‘on the woman‘ kadinin ustunde yani kadinda‘‘ olarak anlamamiz gerekiyor dusuncesindeyim. Mantiken boyle!!!

July 14, 2015

LouistheCore

O kadının üstünde oluyor

May 29, 2019

Dilara804526

Sacmaaaa

October 2, 2019

AbdullahZe1

Bende woman yerine she yazdim uncorrect

July 6, 2014

ETRerdi

daha yeni basladik sordugunuz sorulara bak arkadas

September 12, 2014

Nida-Altan

Sadece the leri yazmadım yanlış kabul etti

October 3, 2015

asli353535

Enteresan

September 16, 2015

Melek102905

Ingilizler ingilizceyi bizim kadar detaylı konuşmazlar the yazmadim diye hemen yanlis?!

September 14, 2019

sunsmile7

Anlamadim

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.