Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kitap kadında."

Çeviri:The woman has the book.

4 yıl önce

40 Yorum


avslh

Ben bunu kadin bir kitaba sahip diye cevirirdim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soru "The woman has a book". olsaydı " kadin bir kitaba sahip" olurdu, ama değil

4 yıl önce

SahinSerin

Bu cümlenin mantığını anlayamadım

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Yeri burası değil ama yine de buraya yazmam gerekti... İnternet adresine link vermediginizden ve mobil uygulamada metin seçilmediğinden detaylara gidemiyorum. Bilginize...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

normalde bu linklere androidden de iostan da tıklayabiliyor olmanız lazım. hangi cihazdan giriyorsunuz?

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Şöyle söyleyeyim her zaman olmuyor bu ama tartışma kısmındaki linkler bazen sadece text olarak görünüyor. Geri gidip tekrar tartışmaya gelirsem link aktif oluyor bazen. General Mobile Discovery - Android 4.2 kullanıyorum. Ayrıca mobil uygulamada bu tarz problemleri teknik personele iletebileceğimiz geri bildirim menüsü eklenirse geliştirilmesine katkımız olacağını düşünüyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tamam ben bunu ileecegim. mobil uygulamada feedback/geribildirim diye bir ozellik var zaten, ona tiklayinca emaile yonlendiriyor

4 yıl önce

sevdaaltug

selcen hanim tesekkur ederim

4 yıl önce

redokan

Hayir tiklanmiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nereden tiklamaya calistigini sormusum diger arkadasa, bu soruyu cevaplarsaniz yardim edebiliriz. ayrica bu linke mi tiklayamiyorsunuz sadece yoksa hicbir linke mi?

4 yıl önce

atakanmert1

Teşekkürler

4 yıl önce

sawashian
sawashian

‘‘On the table‘ masanin ustunde yani masada ‘on the woman‘ kadinin ustunde yani kadinda‘‘ olarak anlamamiz gerekiyor dusuncesindeyim. Mantiken boyle!!!

3 yıl önce

AbdullahZe1

Bende woman yerine she yazdim uncorrect

4 yıl önce

asli353535

Enteresan

3 yıl önce

Nida-Altan

Sadece the leri yazmadım yanlış kabul etti

3 yıl önce

_emirhankilic_

Thelara ne gerek var

2 yıl önce

EkremBorak

Books on women bunu neden kabul etmedi

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Çünkü kitap kadinin üstünde değil...

4 yıl önce

zgeMarango

Kitaplar kadının üstünde demis oluyorsun

4 yıl önce

uzmanserhat

böyle bir ifade olamaz. ingilizceden türkçeye birebir çeviri yapılmaması gerekir.

4 yıl önce

fatih.vural

Selcen buradaki linke tiklanmiyor (;

4 yıl önce

rekorbende

A book have a woman yazdim. Sonra yazdigima kendim güldüm

4 yıl önce

erkansariyerr

Has neden kullanildi ?

4 yıl önce

DAKOTAZZZ

she he diye bahsederken have yerine has kullanılıyor

8 ay önce

ByunSeSa

Kadının kitabı var

4 yıl önce

ETRerdi

daha yeni basladik sordugunuz sorulara bak arkadas

4 yıl önce

YusufYaln

She is have a book dedim ama dediğimi ben de anlamadım (:

3 yıl önce

ElifKaya11

The olmak zorunda mı?

3 yıl önce

JackNorman4

The book is on the woman. The woman has the book. iki cümledede Kitap kadında. nasıl oluyor ?

3 yıl önce

qcimfjxm

the book on the woman cevabı doğru diyor, peki book on the woman cevabı neden kabul edilmiyor ?

2 yıl önce

mcngz1

Has de da ekimi dir tam anlayamadım

2 yıl önce

FurkanErta2

The lar korkulu ruyam oldu birsuru yabanci dizi izledim birtane soyle kuralci bir replige rastlamadim lan

1 yıl önce

esra965026

Cumlenin mantığı saçma?n

1 yıl önce

Ahmet471180

Has yerine have olamazmiydi

1 yıl önce

perfectkadriye

kadın hiçbir şeyi anlamıyo valla sinirlerimi bozdu

10 ay önce

fatihertug

"The book at the woman" yazılabilir mi?

8 ay önce

AyeHamra1
AyeHamra1

Have ve has arasındaki fark nedir ?

3 ay önce

melike428565

Ya kitap kadında diyip bunu kadın kitaba sahip olarak yazmamızı istiyorlar saçma değil mi

1 ay önce

oskep

The book at woman olmaz mi ayni zamanda ?

4 yıl önce