1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bir cevabım yok."

"Benim bir cevabım yok."

Çeviri:I do not have an answer.

February 22, 2014

38 Yorum


murat.erta

Sonunda çözdüm :do not have ile have not got ayni işleve sahip cümlede


FurkanYlma4

Haven't i kabul etmedi have not olacakmış :D


Selcen_Ozturk

have not da olmaz haven't da. I don't have veya I haven't got lazim. "have not" kullanimi (have ana fiil oldugunda) cok eskimis Ingiliz Ingilizcesi ve o yüzden kabul edilmiyor. have burada ana fiil olduğu için diğer tüm fiiler gibi "do" yardımcı fiili lazım. nasıl ki "I drink not water" değil "I do not drink water" diyorsunuz, aynı şekilde


bilgekaganyilmaz

I haven't got an answer kabul ediyor.


Selcen_Ozturk

eder tabii, have orada yardımcı fiil, çünkü "got" da var. sadece "I haven't an answer" olmaz


TubaErba3

Baglac ve çoğullarda cümle dizilimim hep yanlış ne yapmalıyım


lewleb

I have no an answer kabul etmedi


incikin_

"I have no" yapısını "a/an/the/my/this" vs ile kullanamıyoruz.


brahimAbay1

Düzeltilmiş ben yaptom kabul etti


EgehanKl

Peki hangi durumlarda sadece have yada has yeterlidir ?


Muratbeli

Selcen hocam I veya my olarak nasıl ayırt edecez..?


Ramazan775388

Açıklayıcı oldu teşekkürler


oykucum303

i have no an answer neden olmadı acaba?


TurabiGant

"I have no answer" kabul ediliyor. Bu no kullanımlarında araya kural olarak a, an gibi şeyler gelmiyor. Örnek: I have no idea (Doğru), I have no an idea (Yanlış)


recaiutan

arkadaşlar bana an buhabbetini anlatabilirmisiniz


Mehmet.Alsancak

Ünlü harfle baslayan nesnelerin başına 'a'degil de "an" konur hocam başarılar


ardas1

Got ne anlama geliyor


yaren___aks

Sonunda cumlenin sirasini anladim


seva760188

I have do not an ansver. Yazdim böyle yanliş anlama mi gelie


Cimbomlover1

I have not an answer , kabul etmedi :(


Gldanebra

Şu do yu hiç anlamiyorum.


Hatice474164

Bende anlamadi gitti


Princesedaylmz

I don't quesions olmadi


serap164066

I have not a answer ı niye kabul etmiyor


AhmetFrnc

Ben bir cevaba sahip değilim heralde tam karşılığı bu şekil kafa karıştırıyo


AhmetFrnc

Ben bir cevaba sahip değilim gibi düşünürsek çevirmesi kolay oluyor


AhmetFrnc

Ben bir cevaba sahip değilim diye çevirin


eren_kerem2015

bu bölüme kadar tıkır tıkır geldim bu bölümde takıldım kaldım :/


Deniz134234

I have no answer da oluyor


neptuneoruranus

Neden "do" geldi ve "does" olmadı anlamadım


MetinYank1

Neden have degil de do kullanıyoruz?


ebul_esfer571632

Yahu her yerde an veya a istiyor.burda kabul etmiyor.ne karin agrisi bu yav


adem711435

My does not diye başlasaydım olmazmıydı ?


nihat847226

I have do not an answer. Bu cumlede neen yalnış


TayfunUca

I dont have niye olmuyor?


emrah199023

Neden does degil de do kullaniliyor


kadiryldz408542

I am not have an answer dogru değilmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.