A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They do not listen?"

Fordítás:Nem figyelnek?

4 éve

11 hozzászólás


sitju
sitju

mivel kérdésről van szó, nem kellene az alany-állítmány sorrendjét felcserélni?

4 éve

Kavalasz
Kavalasz

én is épp ezt akartam kérdezni

4 éve

lehnerv

nem hallgatnak? az miért nem jó?

4 éve

KissHajnalka

mert a " hallgatnak "-hoz az is hozzátartozik, hogy mit. Pl. They listen to the radio.= rádiót hallgatnak

4 éve

Kovacs-Kata

szerintem is meg kéne cserélni :) rákérdeztem, s az volt a válasz, h így az egyszerűsített kérdést teszik fel, kifejezetten szóban. utána olvastam, s ez így akkor lenne - szerintem - helyes ha They don't listen? lenne, mert tényleg így összevonásban beszélnek, s akkor viszont a do-t nem emelik ki :)

4 éve

zsalica

Egészen egyszerűen csak a kérdőjel nem kell a mondat végére, és akkor már jó is lesz a szerkezet :) Jelentem

4 éve

Iraklisz

és azóta sincs változás

2 éve

Istvn643713

A nem hallanak miért nem jó?

1 éve

akenesei

Én is ezt akartam kérdezni, de visszaolvasva a hsz-eket ezt találtam: "mert a " hallgatnak "-hoz az is hozzátartozik, hogy mit. Pl. They listen to the radio.= rádiót hallgatnak" Nyílván ugyanez vonatkozik a hallankra is.

1 éve

deninho777
deninho777

Helló István, "hallani" = "hear"; "listen" = "hallgat, figyel, fülel, lehallgat".

"Nem hallanak?" a fordítása "They can not hear?" lenne.

Remélem, segítettem egy kicsit. További szép napot kívánok.

1 éve

evairenpinter

... lehet, hogy tagadásban csak a hangsúllyal kérdeznek? Ennek utána kell nézni!

1 éve