A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiú köszön."

Fordítás:The boy says hello.

0
4 éve

10 hozzászólás


botetta

Az miért nem jó hogy "the boy says hi" ?

1
Válasz4 éve

pandris

The boy says welcome nem jó?

0
Válasz4 éve

Vikohino

A welcomet a megköszönésre használják inkább

0
Válasz3 éve

k.vivien97

the boy owes ....az konkrétan azt jelenti hogy köszön, akkor mért nem jó?

0
Válasz4 éve

Csacsika2

ez a program kezdőknek van Vè gre ! Az owes szót még nem tanultuk.

0
Válasz4 éve

SomaLaskay

Nekem ezt elfogadta: "The boy greets."

0
Válasz4 éve

mightynatt

A guyt sem fogadta el

0
Válasz4 éve

Vikohino

A guy inkább a fickó, ott meg még nem tartunk :)

0
Válasz3 éve

mightynatt

Nem hinnem, fiukra lanyokra egyarant hasznalatos

0
Válasz3 éve

malackutya

A fiu azt mondja, szia. Na, ezt jelenti szo szerinti ford.ban

0
Válasz3 hónapja