"Вони діти."

Переклад:They are children.

2 роки тому

5 коментарів


olexiyy

they kids

2 роки тому

IDbr5

Взагаліто children вчи перше мову перед тим як писати тупі повідомлення

1 рік тому

Nordry

Можна. Але Ви пропустили дієслово-зв'язку "are" - без неї це не речення, а просто два відокремелені слова.

10 місяців тому

E8nV4

They are a children чому в реченні артиклю a не потрібно? діти це ж злічуване слово

4 місяці тому

vika769514

Ні діти не злічуване слово. Ось наприклад: вона дитина тоді б воно пмсалася так: She is a child. Замість are ми ставимо is і артиль а ось тому так виходить.

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.