Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Woman"

Μετάφραση:Γυναίκα

πριν από 1 χρόνο

11 σχόλια


lzUU1

.

πριν από 9 μήνες

Katrin613437
<pre>Υπαρχει συντακτικο λαθος..δεν μπορει να γινει προταση με αυτα που δινει </pre>
πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

Πού ακριβώς είναι το λάθος; Woman σημαίνει "γυναίκα", δεν υπάρχει κάτι άλλο...

πριν από 8 μήνες

Vaggelis465916

Η γυναικα

πριν από 7 μήνες

D_..
D_..
Mod

Δεν υπάρχει άρθρο στην αρχική πρόταση! ;)

πριν από 6 μήνες

Nikos2017

Μου ακούγεται και σαν women.

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Λογικό θα έλεγα, έως έναν βαθμό :P Δες εδώ https://en.wiktionary.org/wiki/woman , κάτω από την προφορά (pronunciation), "wʊmən". το ə είναι κάτι ανάμεσα σε α και ε. Άρα η προφορά δεν είναι ξεκάθαρο α στα αγγλικά, όπως και να χει. ^.^

πριν από 6 μήνες

MixalisKir

Ακούγετε σαν moment οχι woman

πριν από 1 μήνα

UEbt6

Μα δεν με μπερδευει9

πριν από 3 εβδομάδες

Michael409270

Κάτι άλλο λέει

πριν από 1 χρόνο

xaitini77

Ναι Ακούγεται σαν moment =στιγμή

πριν από 9 μήνες