"Woman"

Μετάφραση:Γυναίκα

December 4, 2016

8 σχόλια


Katrin613437
<pre>Υπαρχει συντακτικο λαθος..δεν μπορει να γινει προταση με αυτα που δινει </pre>
November 14, 2017

D_..
Mod

    Πού ακριβώς είναι το λάθος; Woman σημαίνει "γυναίκα", δεν υπάρχει κάτι άλλο...

    December 10, 2017

Vaggelis465916

    Η γυναικα

    January 1, 2018

D_..
    Mod

      Δεν υπάρχει άρθρο στην αρχική πρόταση! ;)

      January 26, 2018

Nikos2017

      Μου ακούγεται και σαν women.

      January 2, 2018

Dimitra956826

      Λογικό θα έλεγα, έως έναν βαθμό :P Δες εδώ https://en.wiktionary.org/wiki/woman , κάτω από την προφορά (pronunciation), "wʊmən". το ə είναι κάτι ανάμεσα σε α και ε. Άρα η προφορά δεν είναι ξεκάθαρο α στα αγγλικά, όπως και να χει. ^.^

      January 28, 2018

John-Crete

      Δεν μου εμφανίζει την πρόταση, μόνο τις 3 απαντήσεις να επιλέξω. Κάποιο λάθος υπάρχει στο σύστημα.

      December 21, 2018

SBEa19

      Απο που μπορω να ξερω τη λειπη?

      December 22, 2018
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.