"Woman"

Μετάφραση:Γυναίκα

December 4, 2016

8 σχόλια


Katrin613437
<pre>Υπαρχει συντακτικο λαθος..δεν μπορει να γινει προταση με αυτα που δινει </pre>

D_..
Mod
Plus

Πού ακριβώς είναι το λάθος; Woman σημαίνει "γυναίκα", δεν υπάρχει κάτι άλλο...


D_..
Mod
Plus

Δεν υπάρχει άρθρο στην αρχική πρόταση! ;)


Nikos2017

Μου ακούγεται και σαν women.


Dimitra956826

Λογικό θα έλεγα, έως έναν βαθμό :P Δες εδώ https://en.wiktionary.org/wiki/woman , κάτω από την προφορά (pronunciation), "wʊmən". το ə είναι κάτι ανάμεσα σε α και ε. Άρα η προφορά δεν είναι ξεκάθαρο α στα αγγλικά, όπως και να χει. ^.^


John-Crete

Δεν μου εμφανίζει την πρόταση, μόνο τις 3 απαντήσεις να επιλέξω. Κάποιο λάθος υπάρχει στο σύστημα.


SBEa19

Απο που μπορω να ξερω τη λειπη?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.