A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Her children are at the doctor."

Fordítás:A gyerekei orvosnál vannak.

4 éve

5 hozzászólás


l.marcell9

Ez nagy :D Azt mondja több szóköz van mint kéne. Aláhúzott szó: azorvosnál lol

4 éve

aantos

"az orvosnál" nekem jobbnak tűnik, mint "azorvosnál"

4 éve

BernadettH1

Igen. Ez màr nem az elsö eset! Szerinte "a papàm", az ùgy helyes,hogy "az papàm"!

4 éve

HegiBali

Jelentsd, mint hibát, s akkor javulni fog a rendszer! Jó tanulást!

3 éve

barnak01
barnak01

A gyermekei az orvosnál vannak. Szerintem ez is helyes fordítása az angol szövegnek. Jelentem

5 hónapja