1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her children are at the doct…

"Her children are at the doctor."

Fordítás:A gyerekei orvosnál vannak.

February 22, 2014

5 hozzászólás


l.marcell9

Ez nagy :D Azt mondja több szóköz van mint kéne. Aláhúzott szó: azorvosnál lol


aantos

"az orvosnál" nekem jobbnak tűnik, mint "azorvosnál"


barnak01

A gyermekei az orvosnál vannak. Szerintem ez is helyes fordítása az angol szövegnek. Jelentem


BernadettH1

Igen. Ez màr nem az elsö eset! Szerinte "a papàm", az ùgy helyes,hogy "az papàm"!


HegiBali

Jelentsd, mint hibát, s akkor javulni fog a rendszer! Jó tanulást!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.