"WeonlystayedinBrazilforafewdays."

Fordítás:Csak néhány napig maradtunk Brazíliában.

4 éve

6 hozzászólás


BLacee
BLacee

"Csak néhány napra maradtunk Brazíliában" nem fogadta el!! Elírás van a "helyes" megoldásban: "Brazíiliában" (egy plusz i betű) Jelentve!

4 éve

koraneszte

pár napot = pár napig

4 éve

palpet

Mi csupán néhány napot maradtunk Brazíliában. - Szerintem ez ugyanolyan jó :(

4 éve

miskei
miskei

én is ezt írtam, jelentem

4 éve

keep2000

Jó hozzáállás :-)

4 éve

KTibor7007

Mi csak maradtunk Brazíliában egy néhány napig.

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.