1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Uciekamy przed niedźwiedziem…

"Uciekamy przed niedźwiedziem."

Tłumaczenie:We run from the bear.

February 22, 2014

11 komentarzy


DanielSiwy

I Got nowhere left to hide for bear


ania.mizu

Dlaczego przed niedźwiedziem stawia się 'a'?


EwaHaltof

dlaczego niemoge uzyc before?


catchsnatch

Run before oznacza uciekać przed ale w sensie czasu (najpierw ja, potem niedźwiedź) . Samo run właściwie nawet nie znaczy uciekać (run away - uciekać).


Marcelina350360

Bo before jest "przed" ale tylko w sensie czasu


Marcelina350360

Bo before używasz gdy mówisz o czasie np that was before ur born


MateuszDob

Wydaje mi się, że powodem jest to, że "uciekać przed" = "run from". Run before znaczyło by raczej BIEC przed kimś...


judyta390049

A może być "run out" jako uciekać?


s3cr3d

'we escape from the bear' zalicza


Jan25845

A dlaczego nie może być: We are running away befor bear

a poza tym wyrażenie "We run from the bear." przetłumaczyłbym jako "my biegniemy od niedźwiedzia"

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.