Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Uciekamy przed niedźwiedziem."

Tłumaczenie:We run from the bear.

4 lata temu

8 komentarzy


DanielSiwy

I Got nowhere left to hide for bear

3 lata temu

ania.mizu

Dlaczego przed niedźwiedziem stawia się 'a'?

4 lata temu

EwaHaltof

dlaczego niemoge uzyc before?

4 lata temu

catchsnatch

Run before oznacza uciekać przed ale w sensie czasu (najpierw ja, potem niedźwiedź) . Samo run właściwie nawet nie znaczy uciekać (run away - uciekać).

4 lata temu

Marcelina350360

Bo before jest "przed" ale tylko w sensie czasu

8 miesięcy temu

Marcelina350360

Bo before używasz gdy mówisz o czasie np that was before ur born

8 miesięcy temu

MateuszDob

Wydaje mi się, że powodem jest to, że "uciekać przed" = "run from". Run before znaczyło by raczej BIEC przed kimś...

4 lata temu

judyta390049

A może być "run out" jako uciekać?

3 miesiące temu