1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Each one of us is a lady."

"Each one of us is a lady."

Fordítás:Mindegyikünk egy hölgy.

February 22, 2014

21 hozzászólás


SaaraHh1

Ezt nem nagyon értem magyarul ...


Shibelion

Ahogy a programban van, úgy tényleg nem nagyon érthető.


GyrgyFnyes1

Pici lányokra mondják, hogy kész hölgy. Tehát ez pontosan ennek a magyar szólásnak a többes számú megfelelője..


adanila

fura a magyar fordítás.


Shibelion

Úgy talán magyarosabb, hogy Mindannyian hölgyek vagyunk.


Korondyolga

ez is jó lenne.....de ami most van gagyi


joygerri

Nekem ez az egész mondat magas volt-(


Jpiroska

Nem vagyok biztos benne, de az nem jó, hogy mindenki közülünk hölgy?


Shibelion

Közülünk mindenki hölgy így lenne jó. Annak is jónak kellene lennie, hogy Mi mindannyian hölgyek vagyunk.


krolyszurg

Az egeszet nem ertem


fectroll

"Mind közülünk egy úrhölgy" Nem jó.


amukbazso

Hat nekem sehogy nem jőn össze ez a mondat :(


zsalica

Each one of us= ez egy kifejezés= mindegyikünk, a többi már érthető :)


SaturdayplaceTom

Acc....... Mindegy.


HeckmannFe

Ha mindegyikük egy hölgy, az érdekes lenne, mert ha több hölgyről van szó, akkor összesen hogy lehetne egy?


Korondyolga

a gép fordít....nézzük....hogy "mindegyikünk hölgy"....itt normális mindegyikünk egy hölgy....döntsünk melyik a legjobb fordítás....puszi Ági


Korondyolga

Mindenikünk hölgy. ezt írta a gép...ez marhaság tök magyartalamPL: mindenki hölgy....jó or no


Korondyolga

kérdésem nincs javítás?????


PantiGyorgy

A mindenikünk az mit jelent?


PMdabest7

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!! Zöld Fehér hullámos a logó mindenkit várunk!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.