1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Melletted vagyunk."

"Melletted vagyunk."

Fordítás:We are next to you.

February 22, 2014

7 hozzászólás


ktoma5

Nem egyértelmű, hogy mellette állunk fizikailag, vagy lelkileg támogatjuk.


domiduo.

Én sem értem ezt


dogeemaci

kétértelmű mert jelentheti azt hogy kitartunk mellette


Katalin2145

Kétértelmű, mert jelentheti azt is, hogy támogatjuk a véleményét


klajerika

We are with you. Miért nem jó?


BellaIstvn

by your side?


PterPll

A Next kell ide ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.