1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is popular among the stud…

"He is popular among the students."

Çeviri:O öğrenciler arasında popülerdir.

February 22, 2014

14 Yorum


e.fiski

"o popüler öğrenciler arasındadır" diye çevrilemez mı? türkçe için anlam farklı ama ingilizce bu nasıl yazılır?


Selcen_Ozturk

He is among the popular students.


mertcan136

bende öyle yaptım


Melisalison

Among, yerine between olur mu?


kaplankara

between fiziki anlamda arasında olmak. mesela ali ile ayşe arasında derken daha uygun olur anlamı.


Kaykaybey

Among olmalı cünkü between bir yere sıkışma anlamı dahi katabilir ve between fizikseldir ☺


mert728

o öğrenciler içinde popülerdir dedim kabul etmedi bence bu cevap kabul ediliyor olmalı


BurcinDinc1

İngilizce programı oldugu için türkçe yazılmamalı bence orda duydugunu yaz dio duydugunu çevir demiyoki


sanane879103

Srudents diye yazdim


Ali841705

O öğrenciler arasında çok popüler ##cümleyi kabul etmiyor


NilgnAydem1

Öğrenci ve talebe farklı değil


Aliye701092

Doğru yaptığım halde neden yanlış yapıldı oluyor.


SecondFatih

he is populer among of the students , olmuyor mu?


IbrakhimAkrom7

He is she's popular among the students she is popular he is he is popular he is popular among the students he is popular among the students he is popular among the students she is popular among the students she is popular among the students she is he is popular among the students he is his popular she is popular he is popular among the students he is popular among the students she is popular among the students

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.