1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is popular among the stud…

"He is popular among the students."

Çeviri:O öğrenciler arasında popülerdir.

February 22, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

e.fiski

"o popüler öğrenciler arasındadır" diye çevrilemez mı? türkçe için anlam farklı ama ingilizce bu nasıl yazılır?

February 22, 2014

Selcen_Ozturk

He is among the popular students.

February 22, 2014

mertcan136

bende öyle yaptım

July 26, 2016

Melisalison

Among, yerine between olur mu?

July 3, 2014

kaplankara

between fiziki anlamda arasında olmak. mesela ali ile ayşe arasında derken daha uygun olur anlamı.

November 13, 2014

mert728

o öğrenciler içinde popülerdir dedim kabul etmedi bence bu cevap kabul ediliyor olmalı

August 12, 2016

BurcinDinc1

İngilizce programı oldugu için türkçe yazılmamalı bence orda duydugunu yaz dio duydugunu çevir demiyoki

January 26, 2018

sanane879103

Srudents diye yazdim

August 23, 2018

Ali841705

O öğrenciler arasında çok popüler ##cümleyi kabul etmiyor

October 8, 2018

NilgnAydem1

Öğrenci ve talebe farklı değil

February 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.