"I come every Saturday."

Fordítás:Jövök minden szombaton.

February 22, 2014

8 hozzászólás


Dr.Pohldn

"Miden" eliras

February 22, 2014

trezitrezi

A megyek nem jo ? :D

May 18, 2015

Tamas51

to go=menni, to come=jönni

March 15, 2016

blkatalin

kösz

March 15, 2016

Tamas51

A válaszom trezitrezinek szólt aki azt kérdezte, hogy miért nem jó a "come" fordítására a menni. Amiért ennek ellenére megköszönted, holott a te kérdésedre nem is válaszoltam, hálából megválaszolom azt is. Lásd lentebb.

March 16, 2016

blkatalin

szombatonként jövök- hogyan kellene írni?

July 29, 2015

Tamas51

Azt, hogy szombatonként úgy mondjuk, hogy "on Saturdays", or only "Saturdays". Javaslom, hogy üsd be a keresődbe "bab.la Szótár", majd a szótárba, hogy "szombatonként", itt találsz a használatára sok jó példát is. Ettől függetlenül is tudom ajánlani ha eddig még nem ismerted volna.

March 16, 2016

blkatalin

az előző /nem nekem szóló/ válasznak is hasznát vettem és ezt is köszönöm a bab.la szótárt eddig nem ismertem

March 16, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.