A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I come every Saturday."

Fordítás:Jövök minden szombaton.

0
4 éve

8 hozzászólás


Dr.Pohldn

"Miden" eliras

2
Válasz4 éve

trezitrezi

A megyek nem jo ? :D

0
Válasz3 éve

Tamas51

to go=menni, to come=jönni

1
Válasz2 éve

blkatalin

kösz

0
Válasz2 éve

Tamas51

A válaszom trezitrezinek szólt aki azt kérdezte, hogy miért nem jó a "come" fordítására a menni. Amiért ennek ellenére megköszönted, holott a te kérdésedre nem is válaszoltam, hálából megválaszolom azt is. Lásd lentebb.

0
Válasz2 éve

blkatalin

szombatonként jövök- hogyan kellene írni?

0
Válasz3 éve

Tamas51

Azt, hogy szombatonként úgy mondjuk, hogy "on Saturdays", or only "Saturdays". Javaslom, hogy üsd be a keresődbe "bab.la Szótár", majd a szótárba, hogy "szombatonként", itt találsz a használatára sok jó példát is. Ettől függetlenül is tudom ajánlani ha eddig még nem ismerted volna.

2
Válasz12 éve

blkatalin

az előző /nem nekem szóló/ válasznak is hasznát vettem és ezt is köszönöm a bab.la szótárt eddig nem ismertem

0
Válasz2 éve