"Onu seviyorsun."

Çeviri:Du magst es.

December 4, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


aysel23731

Du liebst ihn olmaz mı


ali.ist

niye olmasın ama bu Duo biraz ❤❤❤❤❤ ve öğrenmek de istemiyor maalesef


MacitSerhat

Du magst er niye olmaz


Selcen_Ozturk

çünkü bu fiil "akkusativ" ile kullanılıyor, "er" ise yalın halde. Akkusativ hali ihn


ali.ist

eeee niye ihn dememiş, sana adam onu mu sormuşta oradan çıkıyorsun sen? es niye olsun veya ihn diyorsun ihn neden değil???


Fred1907FB

es niye oluyor peki? ihn.degil?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.