A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nice suit"

Fordítás:Egy szép öltöny

4 éve

12 hozzászólás


nyusziagyar

"egy csinos öltöny"- ha nem jó akkor miért éppen a "csinos"-t ajánlja fel szófordításnál?

4 éve

Jpiroska

Én is a csinoson véreztem el. Érdekes, előtte pár mondattal, meg pont azt írta a kalapra, hogy másik fordítás csinos kalap.

4 éve

LszlGyrgy

Jó. Jelezd! Ha jelezted volna, akkor most nekem elfogadta volna. :-)

4 éve

nyusziagyar

Ha jól emlékszem, akkor bejelentettem, de remélem te is.

4 éve

LszlGyrgy

Természetesen. :)

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

es meg mindig nem fogadja el...

4 éve

nyusziagyar

Hiába jelentettem, válasz nem érkezett, hogy elfogadták volna. :(

4 éve

koraneszte

én is bejelentettem ugyanezt :)

4 éve

marcimacska

Nekem ma már elfogadta a csinost!

4 éve

nyusziagyar

Szia, nyusziagyar,

Ezt javasoltad: „egy csinos öltöny”, ennek fordítására: „A nice suit” Elfogadjuk a fordítást. :)

Köszönjük a visszajelzést, szívesen látjuk a továbbiakat is!

  • Adam1978 a Duolingótól
4 éve

barnak01
barnak01

Kedves nyusziagyar,

Köszönöm, hogy jelezted "egy csinos öltöny " fordítását, így már nekem is elfogadta. :-)

Előttem haladsz ezért szívesen látnám a továbbiakat is!

Barnak01 a Duolingóból ;-)

4 éve

nyusziagyar

Hát köszi az elismerést, de egy ideje már csak a megmártózás részt használom.

4 éve