1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She cooks."

"She cooks."

Fordítás:Főz.

February 22, 2014

11 hozzászólás


Zuzukaa__

A cook ige azt jelenti, főzni!


smuncili

Miért írják oda, hogy szakács?


Eszter444

Mert a szakácsra is azt mondjuk cook.


Henti1976

Megfőz -el mi a baj?


MoonLlamas11

Mi a baj azzal, hogy süt?? :(


Harga

Nincs vele baj, de mást jelent, másik mondat.


Misoka2004

A ,,she cooks'' az nem az ,hogy ö süt ? Èn ezt nem èrtem??????


Harga

Duolingo megoldása korrekt, mire megtanulom, már értem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.