Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The students have the same objective."

Çeviri:Öğrenciler aynı hedefe sahipler.

4 yıl önce

5 Yorum


MelihFenma

Ogrencilerin hedefi ayni nie olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

SamiyeHAS

rapor ettiklerimin hiçbirinde bana geri dönüş olmadı o yüzden buradan söylüyorum talebe niye kabul edilmiyor

1 yıl önce

Raizade

kadin bütün the'lari this gibi söylüyor

3 yıl önce

Zozank

yahu ortak dedik kızarttı, çıldırıciğim

2 yıl önce