1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My father feels worse this w…

"My father feels worse this week."

Fordítás:Apám rosszabbul érzi magát ezen a héten.

February 22, 2014

8 hozzászólás


nyusziagyar

"apám ezen a héten rosszabbul érzi magát." - mi a francért nem jó neki?


koszeggy

Jelentsd. Ugyanígy jártam én is.


birkas.peti

Édesapám rosszabbul érzi magát ezen a héten.


Jpiroska

Nekem is csak a szórend nem tetszett neki. Már magyarul is tanít ez a program.


corvusnotus

JÓ VOLT A FORDITASOM!!!!@!!!!


JohnWeber786406

Angoloknak!
(Apám) (rosszabbul) (érzi) (magát) (ezen a héten).
(My father) (worse adjective) (he feels) (himself) (in this week).
My father (himself) feels worse in this week.
My father feels worse this week.


minyalaszl

Apam rosszabbul erzi magat ezen a heten magyarul igy is jo !!!


Kifike

Es az hogy Apám gyengélkedik ezen a héten? Ez a legmagyarossbb. Az övék csak egy bamba fordítás.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.