Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boat goes down the river."

Çeviri:Bot nehrin akıntısında gider.

0
4 yıl önce

18 Yorum


sobiler

"tekne nehrin aşağısına gider" olmalı

22
Cevap ver3 yıl önce

kedicim
kedicim

bence de olmalı

1
Cevap ver1 yıl önce

Cemil_yesiltas

Oradaki down cumle icinde akinti olarak anlasilir.

1
Cevap ver1 yıl önce

Berfin149823

Bencede

0
Cevap ver1 yıl önce

hilal___lcy

goes down batmak anlamında diye gözüküyor??

16
Cevap ver4 yıl önce

Minikperi

Akintisinda gider diyo burda akinti sozcugu bile yok nasil oluyor

14
Cevap ver4 yıl önce

ttopaloglu52

the river'dan önce (on) kullanmak gerekmezmiydi?

4
Cevap ver4 yıl önce

auspices

Evet sanki bir yerlerde bir "aşağı" olması gerekiyor öyle değil mi?

4
Cevap ver3 yıl önce

msthone

"Goes down" anlam olarak batmak diyor. Neden "gitmek" olarak almislar dogru cevabi?

4
Cevap ver3 yıl önce

bezginkedi

akıntı olduğunu nasıl anlayacağız? nerede belirtiyor?

2
Cevap ver1 yıl önce

wildstorm_1970

bende aşağısına yazdım fakat düşününce nehrin akıntısı zaten aşağıya doğrudur nehrin akıntısı alçak olan yere doğrudur

0
Cevap ver3 yıl önce

FatihSoykan

doğru yapabilen var mıydı? :)

0
Cevap ver3 yıl önce

ruzgarazad

Down ?

0
Cevap ver2 yıl önce

baki948685

Akintisina degil tersine giderse nasil soyleriz.

0
Cevap ver2 yıl önce

korkuttankuter

O, nehir boyunca gider yanlış mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

sonterekeme

Down river, nehrin aşağısına doğru, akıntı yönünde anlaminda kullanılan bir kelime

0
Cevap ver1 yıl önce

dogan43

O kadar soruya ragmen neden bir cevap verilmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

AdilHseyin

Nehrin akıntısı demek için "dow of the river" demez miyiz?

0
Cevap ver11 ay önce