"The boat goes down the river."

Çeviri:Bot nehrin akıntısında gider.

4 yıl önce

21 Yorum


sobiler

"tekne nehrin aşağısına gider" olmalı

4 yıl önce

kedicim
kedicim

bence de olmalı

2 yıl önce

Cemil_yesiltas

Oradaki down cumle icinde akinti olarak anlasilir.

1 yıl önce

Berfin149823

Bencede

1 yıl önce

Minikperi

Akintisinda gider diyo burda akinti sozcugu bile yok nasil oluyor

4 yıl önce

hilal___lcy

goes down batmak anlamında diye gözüküyor??

4 yıl önce

ttopaloglu52

the river'dan önce (on) kullanmak gerekmezmiydi?

4 yıl önce

auspices

Evet sanki bir yerlerde bir "aşağı" olması gerekiyor öyle değil mi?

4 yıl önce

msthone

"Goes down" anlam olarak batmak diyor. Neden "gitmek" olarak almislar dogru cevabi?

3 yıl önce

bezginkedi

akıntı olduğunu nasıl anlayacağız? nerede belirtiyor?

2 yıl önce

wildstorm_1970

bende aşağısına yazdım fakat düşününce nehrin akıntısı zaten aşağıya doğrudur nehrin akıntısı alçak olan yere doğrudur

3 yıl önce

FatihSoykan

doğru yapabilen var mıydı? :)

3 yıl önce

ruzgarazad

Down ?

3 yıl önce

baki948685

Akintisina degil tersine giderse nasil soyleriz.

3 yıl önce

korkuttankuter

O, nehir boyunca gider yanlış mı?

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Down river, nehrin aşağısına doğru, akıntı yönünde anlaminda kullanılan bir kelime

1 yıl önce

dogan43

O kadar soruya ragmen neden bir cevap verilmiyor

1 yıl önce

AdilHseyin

Nehrin akıntısı demek için "dow of the river" demez miyiz?

1 yıl önce

FatihMU
FatihMU

Irmak ??

3 yıl önce

iitenbilen

Bot nehirden aşağı iner yazdim olmadı

1 yıl önce

Hagcountess

Bot nehirden aşağı gider cevabını kabul ediyor.

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.