1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hast du das schon geladen?"

"Hast du das schon geladen?"

Çeviri:Bunu çoktan yükledin mi?

December 4, 2016

6 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Burdaki "schon" hangi anlamda kullanılıyor ?


MustafaKIL347179

    Cevapta zaten diye bir kelime geçmiyor" çoktan " geçiyor.Biraz dikkatlı yorumlara cevap verelim.


Mustafa.40

    Önceden doldurdun mu? Neden yanlış oldu


humetin

    Onu çoktan yükledin mi (doldurdun mu)?


BenanDuvar

    Geladen doldurdun anlamina da gelir sadece yukledin anlaminin dogru kabul edilmesi hatalidir.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.