Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hast du das schon geladen?"

Çeviri:Bunu çoktan yükledin mi?

1 yıl önce

5 Yorum


sultan899371

Burdaki "schon" hangi anlamda kullanılıyor ?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"zaten" demek

1 yıl önce

BenanDuvar

Geladen doldurdun anlamina da gelir sadece yukledin anlaminin dogru kabul edilmesi hatalidir.

1 yıl önce

Mustafa.40
Mustafa.40

Önceden doldurdun mu? Neden yanlış oldu

11 ay önce

humetin

Onu çoktan yükledin mi (doldurdun mu)?

10 ay önce