1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Hersteller hat das Metal…

"Der Hersteller hat das Metall nicht geprüft."

Çeviri:İmalatçı metali kontrol etmedi.

December 4, 2016

4 Yorum


sultan899371

Etmedi mi etmemiş mi -di li ve -miş li geçmiş zaman haben ile mi hatten ile mi ??


SabineBergmann1

Bence " İmalatçı metali kontrol etmemişti" Der Hersteller hatte das Metall nicht geprüft.


tresel2

ben " üretici metali test etmedi." yazdım ." imalatçı metali test etmedi" diye cevap geldi. oysa imalatçı ve üretici aynı anlamı taşımaktadır. ayrıca yukarıda mişli cevap verilmiş. hangisi doğru.belli değil. di'li geçmiş zaman mı yoksa miş 'li geçmiş zaman mı???


SabineBergmann1

Bence: test etmek - testen. Kontrol etmek - prüfen, kontrollieren. Test etmek her zaman fiziksel olarak bir kontrol. Başka taraften görsel bir kontrol de var. Bence bu durumda sadece kontrol etmek ya da incelemek kullanabilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.