1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is not vegetarian."

"He is not vegetarian."

Fordítás:Ő nem vegetáriánus.

February 22, 2014

9 hozzászólás


REBEKA775456

Sziasztok! A ,,Nem vega" azt is elfogadja.


Obskurus

Fölösleges az ő magyarul.


peti391925

Miért nem fogadja el azt hogy vegeta


Farkas_Zoltaan

Mert az egy fűszer keverék


Laura592467

Ő nem vegetáriánus


ngyrpd

A fiú nem vegetáriánus.-t nem fogadja el, pedig helyes.


Kifike

Nem, mert a magyarban az ő nem jelöl nemet.


Kifike

Az Ő felesleges, elég annyi : Vegetáriánus.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.