1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The suit is mine."

"The suit is mine."

Çeviri:Takım elbise benimdir.

February 22, 2014

26 Yorum


MrZop

"Bu takim elbise benim" neden olmadi ?


Abanu1

Burada 'Bu' sözünü yanlış yazmışsın cevap'Takım elbise benim


MetinAydinn

Mine = Benim ki

"is" = -dir, -dır.

Suit = Takım elbise

Suits = Takım elbiselerim.

Takım elbise benim ki.

Takım elbise benimdir.

Her iki cevabıda kabul ediyor yani.


Aya11622

"MİNE" kelimesi benim anlamı kattığı için "SUİT" takım elbiseyle birleşince "TAKIM ELBISE BENİMDİR" anlamı ortaya çıkar. İyi dersler


ahmet0638

Benim takım elbisem olmazmı


berrak_123

of ya söylüyorum kabul etmiiyor


mehmetali114228

Çünkü suit:takım elbise


betul522700

Açılmıyo kontrolde yanlış yapıyorum doğru kabül ediyor


brsbtl1

mine benim .my ben mi?


AleynaERCA

Mine benim mi demek???


elif254781

Dı sut is mayn diue soyledim kabul etmedi farkli soyledim yine kabul etmedi:(


ertugrul152760

' Mine' anlamın da ise ' takım elbise banadır' anlamı çıkmaz mı? Takım elbise benimdir için : 'The suit is my ' olmayacak mı?


Emre327583

İlla -dir ' i yazcakmıyız ?!


brahimGven8

Suit takım elbise veya kısaca takım demek değil mi? Takım elbise benimdir yerine takım benimdir niçin kabul edilmez. Burada birden çok kişiden oluşan bir grubun kastedilmediği çok açık.


ElifHumeyr

Ben soyluyorum anlamiyor ya


serkan849535

Eğer takım elbise benimdir olsaydı is yerine are kullanılırdı bilen varsa lutfen


levent764853

Bu takım elbise benim cevabı benden öncede verilmiş meğer:) Bence de doğru olması gerekir


AyeYeniyer

Takım elbise eyrine takım niye olmuyor?


MelikeKara17

Mine kelimesini ' imin' diye okuyor


Elfzdkici

Takım elbise benimdir yazdim olmadı a.kq

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.