1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O benim kız kardeşimin oğlu."

"O benim kız kardeşimin oğlu."

Çeviri:He is my sister's son.

February 22, 2014

69 Yorum


Gezgina

He is my sister's son neden olmadı?


duygu578213

Doğru yazdım yanlış gösteriyo onunki ile birebir aynı


Zeynepp_00

Aynısı bendede oldu


Mustafa265769

Bana da aynı şekilde oldu dalga geçiyorlar herhalde


MehmetAliBey7733

She is my sister's son yazdım kabul etmedi civciv görünümlü davşanımsı sincak


Minatkbs

Çünkü "kız kardeşimin oğlu" diyor erkek olduğu icin "he" kullanmalisin


krkaya4

Bende de olmadı çok acayip...


ceylin1

Zaten cevap o


baturhan17

Belki noktalama işaretlerini koydun mu


ceylin1

Koymana gerek yok ki


Mustafa265769

He is my Sister, s son bende aynı yazdım doğru cevap aynı yazıyor kabul olmadı


ebrar633981

Soruların sadece belli bir cevabı var ondandır. Anlamı aynı olmasına rağmen kabul etmiyor ondan olabilir.


ebrar633981

Soruların sadece belli bir cevabı var ondan olabilir. Anlamları aynı olmasına rağmen kabul etmiyor...


YTVtQxx8

Benim ki oldu. Aynisi


eko121231

He is son of my sister. I bile kabul etmedi


Fatma478692

Öyle bir yapıyla kurmak istiyorsanız "The" eki olmalı "son" kelimesinden önce


mcorut

he is my nephew... olur sandım :)


Fatma478692

Olmaz ki siz kestirmeden gitmişsiniz :-)


lXinTl

Bence de olmalı


eeempusa

'S bunu neden bu sekilde olduğunu söyleyebilir misiniz sister is degil mantigi nedir ?


Glsm356620

Buradaki kullanim is' in kisaltmasi degil.-in anlami katiyor.HalamİN, TeyzemİN vb...Sahiplik belirtme amacli kullanilmis


FatihDedecan

he is my sister is son. bu neden yanlis oluyor?


_.-.QUEEN.-._

Sister dan sonraki is değil 's olmalı Çünkü bu cümledeki 's isin kısaltılması değil sahiplik bildiren ektir VE tekillerde book's cogullarda books' şeklinde s olmadan kullanılır


FeyzaSzgn

O benim kız kardeşim o oğul gibi oluyor ama buradaki 's sahiplik bildiriyor yani is denmemiş


EsinBoztas

"he is son of my sisters" da kullanılabilir mi?


WhoFedLogar

"he is the son of my sister" olmalı. s takısı olmamalı çünkü çoğulluk bir durum yok. "the" ise belirli bir çocuktan bahsettiğimiz için konulmuş.


seval34169

He is son of my sister neden olmadi


CanselTopl

Bence yanlis gösteriyor


Sinan2003

That is my sister's son.


TCAygenSumer

Sibling's niye olmadı


Heyman491765

kardeşimin oğlu demiş olursunuz ancak cümlede kız kardeşim diyor


TanEr767552

Of son 3. Tekil şahis olduğu için mi kullanılmıyor


Heyman491765

of son = oğlun sister of son oğulun kız kardeşi olur ki saçma bir cümle olmuş olur


alexdeep4

She is my sister's son nedn kabul edilmiyor nerde yanlis yaptim


Heyman491765

she ve son kelimesini kullandığın için yanlış yapıyorsun son erkek evlat demektir she ise kadınlar için kullanıla "o" kelimesidir she yerine he yazman gerekirdi


GkmnBolat

He is my sister's son


ismail756819

Ben dogru yaptim yanlis dedi


iamht.16

"He is my sister's son " böyle yazıyorum kabul etmiyor.


bilalcakmak

O erkek mi kız mı biz nasıl anlayacağız ? Duolingo check that !


EbrarYALIN

Olabilir uygulama hatadıdut


Berkan634171

He is son of my sister neden olmadı


kce402130

Sadece bir noktalama işareti için yanlış sayılmamalı ha sisters ha sister's ne fark eder!!!!


Fatmacakir1362

'he son of my sister'ı deniyim dedim olmadı?


Buraksahindemir

He is my sitster her son neden olmaz


FeyzaSzgn

Arı hanım gelmiş:D( 's ) harfine bayaa zzzzzzzzzzzz diyor


Mor_sim

Cok eglenceli


mahmutsimsek

Дом я Анна


kadir750112

Cevap doğru verildi ama yanlış diye geliyor HATALI


Bediha06

He is my son!My sister's not son.


OsmanAte

He is son of my sister niye olmadı


kerem903451

Doğru olduğu halde yanlış gösteriyor can gidiyor


Isakks

He is son of my sister neden olmuyor?


NeraidaK

Sister yerine sisters yazdim '(


eminkocak_

He is son of my sister nasıl olmadı anlamadım


HajiShukurov

onun gösterdiği ile aynı ama yanlış diyor


Memoesat1

Saçma sapan kabul de etmiyor ha anca çıkmam gerekiyor


dilek319100

Seni gidi nalet yorumlar çok yardımcı oldu herkesin benimle düşündüğünden emin oldum


gurkankir_

YAKARIM BURAYI YAKARIM !!!!


Mustafa265769

Dalga mı geçiyorsunuz


Denis421047

Bu tarz karışık ve birden fazla akrabanın aynı cümlede anlatılğı cümleler çok. Bunlar arttırılmalı.


Mmtaz589412

Kendi kelimeleriniz de he diye yazmışsın direkt yazdım sonra bir de gelip he değil He olucak yazıyorsunuz ben bunu düzeltemem kendi hatanızdan dolayı bakalım daha kaç kere başım yanıcak


Angela322914

Sonradan s yi eklemeyin dikkat edin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.