"O benim kız kardeşimin oğlu."

Çeviri:He is my sister's son.

4 yıl önce

20 Yorum


Gezgina

He is my sister's son neden olmadı?

3 yıl önce

krkaya4

Bende de olmadı çok acayip...

3 yıl önce

mcorut

he is my nephew... olur sandım :)

3 yıl önce

Fatma478692

Olmaz ki siz kestirmeden gitmişsiniz :-)

3 yıl önce

lXinTl

Bence de olmalı

2 yıl önce

eko121231

He is son of my sister. I bile kabul etmedi

3 yıl önce

Fatma478692

Öyle bir yapıyla kurmak istiyorsanız "The" eki olmalı "son" kelimesinden önce

3 yıl önce

eeempusa

'S bunu neden bu sekilde olduğunu söyleyebilir misiniz sister is degil mantigi nedir ?

3 yıl önce

Glsm356620

Buradaki kullanim is' in kisaltmasi degil.-in anlami katiyor.HalamİN, TeyzemİN vb...Sahiplik belirtme amacli kullanilmis

9 ay önce

FatihDedecan

he is my sister is son. bu neden yanlis oluyor?

3 yıl önce

..Pink..

Nasıl oluyor s takisi niye geliyor

3 yıl önce

ilhansara

Kelimeye "onun" anlamını katabilmek için. Kızkardeş/kızkardeşin gibi.

3 yıl önce

m.emreyesildag

The olmasa anlamda ne kadar büyük bir kayıp oluyor onu anlamadım, koca cümleyi yanlış sayacak ne var?

3 yıl önce

Egemen285616

Sisters olmazki

2 yıl önce

invalit

O oglu kizkardesimin olarak yapilmali gramer yapisi oyle ama neden turkce gramer yapisi gibi dizdirmis anlamadim bunda hata var.

2 yıl önce

Sezerztrk3

He is my sisters son yazdım saymadı ' yok diye :D

2 yıl önce

YOLDAS235308

he is the son of my sister

11 ay önce

EsinBoztas

"he is son of my sisters" da kullanılabilir mi?

9 ay önce

SehaBitek

Biri de oluru yazsaydı keşke

9 ay önce

seval34169

He is son of my sister neden olmadi

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.