1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O benim kız kardeşimin oğlu."

"O benim kız kardeşimin oğlu."

Çeviri:He is my sister's son.

February 22, 2014

45 Yorum


Gezgina

He is my sister's son neden olmadı?


baturhan17

Belki noktalama işaretlerini koydun mu


ceylin1

Koymana gerek yok ki


duygu578213

Doğru yazdım yanlış gösteriyo onunki ile birebir aynı


seyyahgezg

hayır 1 harf hatası yapmışsındır


Zeynepp_00

Aynısı bendede oldu


krkaya4

Bende de olmadı çok acayip...


ceylin1

Zaten cevap o


eko121231

He is son of my sister. I bile kabul etmedi


Fatma478692

Öyle bir yapıyla kurmak istiyorsanız "The" eki olmalı "son" kelimesinden önce


mcorut

he is my nephew... olur sandım :)


Fatma478692

Olmaz ki siz kestirmeden gitmişsiniz :-)


lXinTl

Bence de olmalı


eeempusa

'S bunu neden bu sekilde olduğunu söyleyebilir misiniz sister is degil mantigi nedir ?


Glsm356620

Buradaki kullanim is' in kisaltmasi degil.-in anlami katiyor.HalamİN, TeyzemİN vb...Sahiplik belirtme amacli kullanilmis


FatihDedecan

he is my sister is son. bu neden yanlis oluyor?


ardatakmaz

Bu " O (erkek) benim kız kardeşim oğuldur" oluyor sanırım.


EsinBoztas

"he is son of my sisters" da kullanılabilir mi?


Heyman491765

sister da ki s takısı olmayacak sadece


..Pink..

Nasıl oluyor s takisi niye geliyor


ilhansara

Kelimeye "onun" anlamını katabilmek için. Kızkardeş/kızkardeşin gibi.


m.emreyesildag

The olmasa anlamda ne kadar büyük bir kayıp oluyor onu anlamadım, koca cümleyi yanlış sayacak ne var?


Heyman491765

the eki türkçe ı ekine karşılık gelir yani bir şeyi belirtirken kullanılır örken vermek gerekirse door/the door = kapı/ kapıyı ....... children/the children =çocuklar/çocukların gibi


invalit

O oglu kizkardesimin olarak yapilmali gramer yapisi oyle ama neden turkce gramer yapisi gibi dizdirmis anlamadim bunda hata var.


Sezerztrk3

He is my sisters son yazdım saymadı ' yok diye :D


YOLDAS235308

he is the son of my sister


SehaBitek

Biri de oluru yazsaydı keşke


seval34169

He is son of my sister neden olmadi


Heyman491765

olması gerekiyor ancak the ekini ister my sister dan önce o da gramer den dolayı


gonca743683

Is yazmadım dıye yanlıs dedı neden


Heyman491765

çünkü is eki türkçede dir ekine karşılık gelir cümlede yüklem olmadığı için cümle yarım kalmış olur


AydinManav

He is the son of my sister. Böyle de olur.


CanselTopl

Bence yanlis gösteriyor


Sinan2003

That is my sister's son.


TCAygenSumer

Sibling's niye olmadı


Heyman491765

kardeşimin oğlu demiş olursunuz ancak cümlede kız kardeşim diyor


TanEr767552

Of son 3. Tekil şahis olduğu için mi kullanılmıyor


Heyman491765

of son = oğlun sister of son oğulun kız kardeşi olur ki saçma bir cümle olmuş olur


alexdeep4

She is my sister's son nedn kabul edilmiyor nerde yanlis yaptim


Heyman491765

she ve son kelimesini kullandığın için yanlış yapıyorsun son erkek evlat demektir she ise kadınlar için kullanıla "o" kelimesidir she yerine he yazman gerekirdi


GkmnBolat

He is my sister's son


ismail756819

Ben dogru yaptim yanlis dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.