1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have eighteen horses."

"I have eighteen horses."

Çeviri:Benim on sekiz tane atım var.

February 22, 2014

29 Yorum


Durmuali17

"On sekiz atım var" kabul edilmedi.


TheWinner142763

Hayır benim on sekiz tane atım var doğru o zaman niye"my"kullanıyoruz ki .


CEMAL_AGA

Ben "benim sekiz atım tane var" dedim kabul edildi


TheWinner142763

Where is the logic??????Durmuali17


HlyaCihangir

On sekiz atım var. On sekiz tane atım var. Neden birinci yanıt kabul edilmiyor? Türkçe anlam farkı yok.


kshyn

18i sayıyla kabul etmedi.


Zumrall

on sekiz atı olmayan da yani ne bilim


bilge651667

Ben dalgınlıkla 17 yaşında yazdım, yazım hatası sayıp , doğru kabul etti


MustafaGks6

Veli efendi galiba bu?


ErbayDuyma
  1. Ayakta Johnny Guitar gelir

turgayatli

"18 atım var" neden doğru kabul edilmiyor?


burhanzdemir

Rakamla yazilanlarin kabul edilmedigini kesfettim.


ozturk2223

o değişiyor ben normal yazdım rakamla istedi, bazen de rakamla yazıyorum normal istiyo.. garip ne istiyo çözemedim tam :/


shuoki

bu ne saçmalık ben on sekiz ata sahibim" aynı şey.Nasıl kabul olmaz.


erdaldogru

Tane diye neden cevriliyo onu anlamıyorum


EFKA-EFTUN

Ben de onu merak ediyordum


Ramazan304904

Benim birsekiz tane atim var diyor :)


GozdeYilmaz10

Neden 'my' değilde 'I' kullanılıyor.


EFKA-EFTUN

My=Benim I=Ben Sahiplik belirtirken "ben sahibim.........."kalıbı kullanılır.


ferdi48130

Eger my have ile kullanılırsa çevirisi benim sahibim olacağı için yanlış oluyor. Have öznenin birşeye sahip olduğunu belirtiyor I have benim bir şeyim var anlamında.


RukiyeSude.

My: Benim demektir. "My horses are eighteen" diye bir cümle kurulabilir. Çünkü anlamı: "Benim atlarım on sekiz tanedir." olur. Fakat; "My have eighteen horses" diye bir cümle kurarsak: "Benim on sekiz ata sahibim" gibi saçma bir cümle olur.


CAytun

Biz her ne kadar "benim on sekiz atım var" diye çevirsek te İngilizce mantığında "I have=ben sahibim", yani "ben on sekiz ata sahibim" şeklinde cümle kuruluyor.


zeynepsevim06

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.