1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have eighteen horses."

"I have eighteen horses."

Çeviri:Benim on sekiz tane atım var.

February 22, 2014

42 Yorum


FeyzaSzgn

On sekiz atım var kabul edilmiyor ama ASIL TÜRKÇE BU YANİ GİDİP İSTEDİĞİNE BENİM ON SEKİZ TANE ATIM VAR DİYE DESTAN YAZMANA GEREK YOK


Durmuali17

"On sekiz atım var" kabul edilmedi.


CEMAL_AGA

Ben "benim sekiz atım tane var" dedim kabul edildi


Beritanozel

Evet kabul eder ama derki"yazım hatası var"


ilankaar

Benim sekiz atım tane diye bi cumle yok bikere zaten cevap o degil ben " benim on s kiz tan atım var " dedim ve kabul etti sana acil beyin nakli lazım


TheWinner142763

Hayır benim on sekiz tane atım var doğru o zaman niye"my"kullanıyoruz ki .


Beritanozel

Çünkü my benim demek I am ben demek


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kabul ediliyor:)


TheWinner142763

    Where is the logic??????Durmuali17


HlyaCihangir

    On sekiz atım var. On sekiz tane atım var. Neden birinci yanıt kabul edilmiyor? Türkçe anlam farkı yok.


Blas_de_Lezo00

    And two hundred pigeons

    Ve iki yüz güvercin... posta Güvercinleri


Nuri74701

    Ben on horses alcam world tour yapcam


razkaya

    Ya i dedim başa yanlis dedi


Zumrall

    on sekiz atı olmayan da yani ne bilim


ATABERKKARA

    Mübarek,C.Ronaldo sen misin?


kshyn

    18i sayıyla kabul etmedi.


FeyzaSzgn

    O kadar da tembel olma


OZNUR_ADA

    Adamın on sekiz tane atı varsa o adam zengindir babuş ;)


ErbayDuyma
    1. Ayakta Johnny Guitar gelir

bilge651667

    Ben dalgınlıkla 17 yaşında yazdım, yazım hatası sayıp , doğru kabul etti


GozdeYilmaz10

    Neden 'my' değilde 'I' kullanılıyor.


FeyzaSzgn

    Çünkü my horse ile o cümledeki I have horse aynı değil. My horse=Benim atım I have horse=Atım var


EFKA-EFTUN

    My=Benim I=Ben Sahiplik belirtirken "ben sahibim.........."kalıbı kullanılır.


ferdi48130

    Eger my have ile kullanılırsa çevirisi benim sahibim olacağı için yanlış oluyor. Have öznenin birşeye sahip olduğunu belirtiyor I have benim bir şeyim var anlamında.


RukiyeSude.

    My: Benim demektir. "My horses are eighteen" diye bir cümle kurulabilir. Çünkü anlamı: "Benim atlarım on sekiz tanedir." olur. Fakat; "My have eighteen horses" diye bir cümle kurarsak: "Benim on sekiz ata sahibim" gibi saçma bir cümle olur.


CAytun

    Biz her ne kadar "benim on sekiz atım var" diye çevirsek te İngilizce mantığında "I have=ben sahibim", yani "ben on sekiz ata sahibim" şeklinde cümle kuruluyor.


Muskafa

    Veli efendi galiba bu?


Ramazan304904

    Benim birsekiz tane atim var diyor :)


turgayatli

    "18 atım var" neden doğru kabul edilmiyor?


burhanzdemir

    Rakamla yazilanlarin kabul edilmedigini kesfettim.


ozturk2223

    o değişiyor ben normal yazdım rakamla istedi, bazen de rakamla yazıyorum normal istiyo.. garip ne istiyo çözemedim tam :/


shuoki

    bu ne saçmalık ben on sekiz ata sahibim" aynı şey.Nasıl kabul olmaz.


erdaldogru

    Tane diye neden cevriliyo onu anlamıyorum


EFKA-EFTUN

    Ben de onu merak ediyordum


zeynepsevim06

    Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof


FeyzaSzgn

    Bize ne boş boş yazıyosun sonra -bilmem nelere düşüyosun

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.