"I have eighteen horses."

Çeviri:Benim on sekiz tane atım var.

February 22, 2014

6 Yorum


Durmuali17

"On sekiz atım var" kabul edilmedi.

May 17, 2017

TheWinner142763

Hayır benim on sekiz tane atım var doğru o zaman niye"my"kullanıyoruz ki .

February 24, 2019

CameronMicaBoyce

Kabul ediliyor:)

July 26, 2019

HlyaCihangir

On sekiz atım var. On sekiz tane atım var. Neden birinci yanıt kabul edilmiyor? Türkçe anlam farkı yok.

June 16, 2018

kshyn

18i sayıyla kabul etmedi.

September 5, 2019

Zumrall

on sekiz atı olmayan da yani ne bilim

October 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.