"It is frequent during the winter."

Çeviri:Kışın sıkçadır.

4 yıl önce

25 Yorum


munevver2002.

Boyunca ve süresince anlam olarak aynıdır.İngilizcemiz iyi olmayabilir ama türkçemiz iyidir:))

4 yıl önce

velimurat

Bence de

4 yıl önce

kuzguncuk

Kış boyunca sık olan bir şeyden bahsediyor belli ki. Biz burada hazıra konarken insanlar emek harcamış, bir şeyler ortaya çıkarmış. Onca cümlenin içinde varsın 3-5 tanesi de saçma olsun. Daha anadilimizde biz bile çokça saçmalıyorken, eleştirilerde biraz daha insaflı olunsa iyi olur kanaatindeyim.

4 yıl önce

mervanyalcindag

Eleştiriler bu emekler boşa gitmesin, proje daha başarılı olsun diyedir. Hiç eleştirmesseniz o zaman nasıl daha iyiye gidebiliriz. Bu yüzden eleştiriler kişisel alınmamlı. Tabi sözüm eleştirinin dozunu kaçırıanlar haricindekilere. (except for) :D

4 yıl önce

burrak

Kışın sıkçadır ne abi

4 yıl önce

AbdullahAn2

Kisin sikca. Ne oluyor acaba....cumle mi bulamadiniz

4 yıl önce

onur458

Kışın sıkça paten yaptık gibi

3 hafta önce

NygelSama

''Kışın sıktır'' yazdım ve kabul etti. Hani kışın kardan dolayı kaydınız diyelim, arkadaşınız size kışın sıkça olur ya falan der işte bu şekilde düşünürseniz gayet mantıklı. Eleştireceğim diye eleştirmeyin bir zahmet, ya da yanlış yaptınız diye. İngilizceden cümleleri çevirirken direkt bodoslama olarak çevirmezsin biraz ingilizce olarak farklı düşünmek lazım.

4 ay önce

onrsnl

Bir olayin, kis icerisinde sik gerceklesmesi mi kastedilmektedir?

4 yıl önce

NygelSama

Aynen onu kastetmekte.

4 ay önce

onrsnl

Kuzguncuk' a katiliyorum. Bu uygulamada bize sunulan seyler bos degil. Emege saygi biraz..

4 yıl önce

bekirkaraouz

dam üstünde saksağan

4 ay önce

Nezir_Dlm

İt is frequent during in winter de olmalı bence

2 ay önce

seyyah8516

Biraz anormal bir cumle devami olsa kisacikta olsa mana bulabilirdik

4 yıl önce

MehmetarAd

Ne saçma bir cümle arkadaş :)

4 yıl önce

mhmtgk

olağandır daha uygun... Sıkçadır nedir ya...

3 yıl önce

Fatihnci

o kış boyunca sıkıdır

3 yıl önce

Fatihnci

o kış boyunca sıkıdır.

3 yıl önce

senaaygun97

cümleden hiç bir şey anlamadım jfsfhhduf

3 yıl önce

investorsy

Evet sacma bir cumle veya eksik

4 yıl önce

alifk45

Sayin admin aciklama istiyoruz lutfen

4 yıl önce

leyla408034

'Kışın sırasında sıktır ' ben böyle yazdim ama kabul etmedi

4 yıl önce

agkarali

"kış boyunca o sık olur" u kabul etmedi...

4 yıl önce

merve41

Saçmalık ya

4 yıl önce

burrak

Kışın sıkçadır ne abi

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.