1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kalenin içi"

"Kalenin içi"

Çeviri:The inside of the castle

February 22, 2014

14 Yorum


MehmetAliBey7733

kalenin dibinde bir taş olaydım kalenin dibinde bir taş olaydım gelene gidene gidene gidene yoldaş olaydım gelene gidene gidene gidene yoldaş olaydım bacısı güzele kardaş olaydım bacısı güzele kardaş olaydım kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin kalenin dibinde üç ağaç incir kalenin dibinde üç ağaç incir elinde kelepçe kelepçe kelepçe boynunda zincir elinde kelepçe kelepçe kelepçe boynunda zincir zinciri çok sallama kolların incir zinciri çok sallama kolların incir kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin


Evrimkarabacak

İlgisiz ama bende türküyü söyledim eğlendim


BURAK_-_

türkmenlere selam olsun, harika bir türkü


EmelEmel3

"In the castle" neden olmuyor?


536tezcan

İnside ici in icinde


eyda883809

The'nın ne önemi var anlamıyorum


CengizDemi17

The belirtilmek istenen ismin başına gelir. Herhangi bir kaleden bahsederken the koymamıza gerek yok ama belirtilen bir kale ise amaç o zaman the koyuyoruz başa the nın kendi kendine bir anlamida yoktur bu arada.


serkandurakkoca

Bastaki the olmayinca kabul etmiyor


turgayatli

interior olmaz mı?


tanricasivenus

Bnce isnside dogru


MuratBekta6

"In" neden olmuyor icinde.


veli617389

Inside" bunun kendi kendine ekimi var ya "in" neden kabul etmedi


AyhanZeyrek

inside în başındaki the ne için acaba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.