"Kalenin içi"

Çeviri:The inside of the castle

February 22, 2014

10 Yorum


MuratBekta6

"In" neden olmuyor icinde.

February 18, 2017

veli617389

Inside" bunun kendi kendine ekimi var ya "in" neden kabul etmedi

April 14, 2017

MehmetAliBey7733

kalenin dibinde bir taş olaydım kalenin dibinde bir taş olaydım gelene gidene gidene gidene yoldaş olaydım gelene gidene gidene gidene yoldaş olaydım bacısı güzele kardaş olaydım bacısı güzele kardaş olaydım kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin kalenin dibinde üç ağaç incir kalenin dibinde üç ağaç incir elinde kelepçe kelepçe kelepçe boynunda zincir elinde kelepçe kelepçe kelepçe boynunda zincir zinciri çok sallama kolların incir zinciri çok sallama kolların incir kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin kalk gidek mey hala halaya çay hala halaya mey hala halaya baba gönlüm eylensin yarın hakkın divanında divanında divanında doğruda söylensin

October 11, 2019

turgayatli

interior olmaz mı?

February 22, 2014

tanricasivenus

Bnce isnside dogru

July 6, 2015

EmelEmel3

"In the castle" neden olmuyor?

January 12, 2016

536tezcan

İnside ici in icinde

January 28, 2016

eyda883809

The'nın ne önemi var anlamıyorum

November 27, 2016

CengizDemi17

The belirtilmek istenen ismin başına gelir. Herhangi bir kaleden bahsederken the koymamıza gerek yok ama belirtilen bir kale ise amaç o zaman the koyuyoruz başa the nın kendi kendine bir anlamida yoktur bu arada.

October 31, 2017

AyhanZeyrek

inside în başındaki the ne için acaba

May 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.