Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kalenin içi"

Çeviri:The inside of the castle

4 yıl önce

10 Yorum


MuratBekta6

"In" neden olmuyor icinde.

1 yıl önce

veli617389

Inside" bunun kendi kendine ekimi var ya "in" neden kabul etmedi

1 yıl önce

turgayatli

interior olmaz mı?

4 yıl önce

tanricasivenus

Bnce isnside dogru

3 yıl önce

Abdulkadir1

Kesinlikle interior.

4 yıl önce

EmelEmel3

"In the castle" neden olmuyor?

2 yıl önce

536tezcan

İnside ici in icinde

2 yıl önce

eyda883809

The'nın ne önemi var anlamıyorum

1 yıl önce

CengizDemi17

The belirtilmek istenen ismin başına gelir. Herhangi bir kaleden bahsederken the koymamıza gerek yok ama belirtilen bir kale ise amaç o zaman the koyuyoruz başa the nın kendi kendine bir anlamida yoktur bu arada.

10 ay önce

serdar.cam

"innerside" yanlış mı olur?

3 yıl önce