Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They include you."

Tłumaczenie:One uwzględniają was.

1 rok temu

25 komentarzy


szymdra

Czemu nie moze byc "oni cię uwzględniają"?

1 rok temu

UrszUla392165

podpinam się pod pytanie

1 rok temu

immery
immery

czasem tak jest, że przy układaniu pytań zapomniano o nektórych możliwych wariantach. Powinno już działać.

1 rok temu

antase1

Nie działa:/ Dalej "you" traktowane jest w liczbie mnogiej, użycie w tłumaczeniu liczby pojedynczej powoduje błąd

1 rok temu

AndrzejSar1

Nie działa

1 rok temu

GrzegorzDb2

Przetłumaczyłem to gramatycznie po polsku .Oni was uwzględniają.Dlaczego jest źle?

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Jezyk polski w Duolingo jest jeszcze bardzo slaby. Twoja odpowiedz jest jedna z wielu absolutnie poprawnch, ale nie jest jeszcze wprowadzona do banku odpowiedzi...Trzeba zlaszac.

11 miesięcy temu

Maryjka5

Moje tłumaczenie tego zdania jest poprawne. Szyk wyrazów w tym zdaniu nie jest aż taki ważny,żeby nie zaliczyć go jako porawne. Widzę,że więcej osób ma takie samo zastrzeżenie.

1 rok temu

immery
immery

czasem tak jest, że przy układaniu pytań zapomniano o nektórych możliwych wariantach. Powinno już działać.

1 rok temu

NAtkaRE

Nie działa

8 miesięcy temu

barqula

czy w języku angielskim cię i ciebie to dwa różne słowa, oznaczające coś innego? po polsku jest to to samo!

1 rok temu

LibraAK

Moja odpowiedź jest prawidłowa

1 rok temu

immery
immery

Jeżeli uważasz że twoja odpowiedź jest prawidłowa, proszę zgłoś to odpowiednim przyciskiem. Jeżeli chcesz komentować na forum aby inni mogli się z tobą zgodzić lub powiedzieć ci w czym popełniłeś błąd musisz napisać jaka to była odpowiedź.

1 rok temu

HotMurderess

"oni cię uwzględniają" jest prawidłową odpowiedzią,czemu nie zaliczyło?

1 rok temu

Wiktoria381338

Poniawaz według tej apki powinno być Oni uwzględniają Ciebię

1 rok temu

HotMurderess

Nie zrozumiałaś. Przeczytaj jaka jest podana prawidłowa odpowiedź: WAS, ja napisałam CIĘ (bo You to zarówno Ty i Wy,Cię (Ciebie) i Was) i nie zaliczyło,choć moja odpowiedź jest również prawidłowa.

1 rok temu

Wiktoria381338

Napisałam Oni uwzględniają ciebie. I mi zaliczyło ale napisali, że mam dodatkowy odstęp. O co chodzi??

1 rok temu

Emwue
Emwue

Wkradł się mały błąd, przy jednym ze wpisów w Inkubatorze zabrakło spacji, przez co Duolingo chciało cię poprawić do wersji bez spacji. ;) Niemniej, właśnie zostało to poprawione, także już się to nie powtórzy. ;)

1 rok temu

acE0v

Czy w angielskim: oni uwzględniają cię (ciebie) i oni uwzględniają was mają dwa różne tłumaczenia?

1 rok temu

Emwue
Emwue

Nie, ponieważ – przynajmniej w standardowym Angielskim, bo w dialektach jest już różnie – w języku angielskim nie ma rozróżnienia na drugą osobę liczby pojedynczej i mnogiej: 'you', 'your', 'yours', to za równo „ty”, „twój”(przymiotnik dzierżawczy), „twój”(zaimek dzierżawczy) jak i „wy”, „wasz”(przymiotnik), „wasz”(zaimek). Jedynie kontekst wypowiedzi pozwala ocenić czy mamy do czynienia z liczbą pojedynczą czy mnogą.

1 rok temu

ZdzisawKaw

Tłumaczenie: "oni załączają ciebie" nie jest prawidłowe bo załączyć można np. maszynę, natomiast w tym zdaniu powinno być użyte słowo "zaliczają"

4 miesiące temu

RadoslawGlb

Gdzieś czytałem, że można zastosować zwrot "You all" i wtedy wiemy, ze nie ty, ale wy. Czy to jest praktykowane?

1 rok temu

Emwue
Emwue

You#Informal_plural_forms:

Although there is some dialectal retention of the original plural ye and the original singular thou, most English-speaking groups have lost the original forms. Because of the loss of the original singular-plural distinction, many English dialects belonging to this group have innovated new plural forms of the second person pronoun. Examples of such pronouns sometimes seen and heard are:

  • y'all, or you all – southern United States,[1] African American Vernacular English, the Abaco Islands,[2] St. Helena[2] and Tristan da Cunha.[2] Y'all however, is also occasionally used for the second person singular in the North American varieties.
  • you guys [ju gajz~juɣajz] – U.S.,[3] particularly in the Midwest, Northeast, South Florida and West Coast; Canada, Australia. Used regardless of the genders of those referred to
  • you lot – UK,[4] Palmerston Island[5]
  • you-all, all-you – Caribbean English,[6] Saba[5]
  • a(ll)-yo-dis – Guyana[6]
  • among(st)-you – Carriacou, Grenada, Guyana,[6], Utila[5]
  • wunna – Barbados [6]
  • yinna – Bahamas[6]
  • unu/oona – Jamaica, Belize, Cayman Islands, Barbados,[6] San Salvador Island[2]
  • yous(e) – Ireland,[7] Tyneside,[8] Merseyside,[9] Central Scotland,[10] Australia,[11] Falkland Islands,[2] New Zealand,[5] Rural Canada
  • yous(e) guys – in the U.S., particularly in New York City region, Philadelphia, Northeastern Pennsylvania, and the Upper Peninsula of Michigan;[citation needed]
  • you-uns/yinz – Western Pennsylvania, The Ozarks, The Appalachians[12]
  • ye/yee/yees/yiz – Ireland,[13] Tyneside,[14] Newfoundland and Labrador[5]

Although these plurals are used in daily speech, they are sometimes not considered acceptable in formal writing situations.

Od razu zastrzegam, że te formy nie są i nie będą akceptowane w kursie, bo są zbyt kolokwialne – w paru miejscach mogło się przesmyknąć "y'all", bo jest generalnie akceptowane w Polish for English speakers, a te kursy dzielą część zdań, ale to wszystko na co można liczyć. ;)

1 rok temu

Nxv8rGt5

"Oni biorą cię pod uwagę" i "Oni biorą was pod uwagę" również powinno być zaliczone.

10 miesięcy temu

spiewy
spiewy

A " oni wliczają ciebie" dlaczego nie ?

4 miesiące temu