1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ata karşı ayı"

"Ata karşı ayı"

Çeviri:Bear against horse

February 22, 2014

61 Yorum


yavuz......

horse vs bear yazdım kabul etmedi :))


selcukakcin

bende aynısını yazdım.. vs nin açılmıda versus muş


mehmet.yildiz

tersini yazdığında aynı anlama gelmez mi


Selcen_Ozturk

hayır ayıya karşı at olur. "against X" = X'e karşı. öğretilmesi amaçlanan bu


sericanavari88

Ok değil kok... belki kokkoreç :D


Messi.10.

Horse against bear yazdım kabul etmiyor


_.-.QUEEN.-._

Horse against bear: Ayıya karşı at


mrmulal

Benimkinide kabul etmedi. Sorudada once at sonra ayi diyo. Niye ters ceviriyoz anlamadimki


incikin_

İngilizcede edatların (in/on/at/against vs.) kullanımı ile bunların Türkçede kullanımı farklı.

Türkçede bunlar sözcüğün sonuna ek olarak geliyor:

• araba-YLA
• ev-DE
• at-A KARŞI

İngilizcede ise bu ları ayrı bir sözcük gibi ismin önüne getiriyoruz:

• BY car
• AT home
• AGAINST horse

Bu nedenle "horse AGAINST bear" dersek şunu demiş oluruz:

"Ayı-YA karşı at"
(= horse against bear)

Halbuki soru şöyle:

"At-A karşı ayı"
(= Bear against horse.)


ilkay750928

Teşekkğrler böyle açıklamalar çok faydalı oluyor


_Onder

tekniği en yüksek yorum


ferihanyar1

Cok aciklayici olmus tesekkurler anladım


sametyavuzsy

Açıklama harika olmus allah razı olsun, daha iyi anladım


kbra2zk

Bu İngilizce çalışırken en zorlandığım durumlardan biri açıklamanız için teşekkürler.


Abdullah462777

The beer against the horse Yazdım kabul etmedi. Bu konuda yardım edebilecek var mı?


mizinamo

"beer", bira demek.

"bear", ayı demek.


Akif99479

Against opposite ten farklı mı ?


_.-.QUEEN.-._

Opposite:Zıt anlamına gelir.


Aknby

Vay be -at ve ayının başında neden the yok? kimse sormamış, -Ingilizcede sayılabilen seyler tek basina yazılamıyor mutlaka the a an gibi basina bir ek alması gerekmiyor mu?. Bu cümlede kural neden işlemedi.? Aklima gelen cevap against bir kalıptır ve against varsa ek yoktur.


Nermin255435

Belirli şeylerin başına THE gelir diye biliyorum. Burada at da, ayı da bilinmeyen, lâlettayn.


Filigranik

They ARE against her diyoruz ama burada bear against horse diyoruz??? 1.si ata karşı ayı dersek belli bir attan ve belli bir ayıdan bahsetmiş olmaz mıyız????? 2.si neden Is yardımcı fiilini kullanmıyoruz?? "Ayı ata karşıdır", "Ayı ata karşı" ve "Ata karşı ayı" arasında fark mı var?


alp52854

neden kimse is yardımcı fiilinin kullanılmadığını sormamış. Ben bişeyi mi kaçırdım çok lay lay lom bi cümle olmuş


cursedchild

the horse versus bear yazdım olmaz mı acaba?


Soykanism

Versus mücadele anlamına gelebilir olmaz burda against olucak konumdan bahsediyor


huseyinsargin

Beyler uzatmayın AYI ATA KARŞI deyin geçin


ahmet058

horse against to bear neden yanlış


mizinamo

X'e karşı = against X. "to" burada yanlış.


Sena745229

Versus neden olmuyor?


zgr417500

Kelimelerin yerini ters yazdim diye kabul etmedi. Ne sacma. Ayi ata karsi at ayiya karşı ne cok degisti anlam.


[aktif olmayan kullanıcı]

    I don't understand why Horse against bear is not accepted here, as horse is listed first in the Turkish. Though the bear is the most likely to be the aggressor in this scenario, if the strength of one animal over the other was being considered, it should read that the bear attacks the horse. karşa or against implies a more even situation--two animals of undetermined ability, pitted against one another.


NEPTUNE7810109

    Yani ayı ata saldıracağı için aganist olmuş eğer at ile koyun olsaydı vs olurdu ve anlayan anladı


NOS4444

    Bear VS Horse dedim kabul etmedi versus VS aynı şey değilmi?


sedatdindar

    Aa tesadufen yorum kismini gordum komik ve farkiymis


AlirezaFar856946

    Once at sonra ayi yazmiş neden kabul etmedi?


AlirezaFar856946

    Once at sonra ayı yazmış neden kabul etmedi?


Tuanatakan

    Bear agains horse Dedi ama ata karşı ayı olcak tam tersini söyledi anlayanlar varsa söylesin lütfen


melisbusra12446

    Ayı ile atın yerlerini farklı yazdım .Önce atın ingilizcesini (horse)sonra ayının ingilizcesini (bear)yazdım .Kabul etmedi.


brsnshn

    horse versus bear olmasıda gerekiyordu


Eynulla2

    Ata karşı ayı demişsin, Hors against Bear işde


OguzKorkma1

    Bear agains the horse olması gerekmez miydi? "At" değil "ata" diyoruz zaten.


Nermin255435

    against yerine opposite olmaz mı? The bear opposite of the horse


guntoldu

    to yazdim olmadi


MuhammedEm741874

    Hani sirayla yazdryodu program


FurkanGiray

    'the horse against the bear' neden olmadı the olmadan kabul etmiş


assa34

    Seninki ayiya karşı at olmuş. ..ondan kabul edilmemis.


FurkanGiray

    alternatif cevapta 'horse against bear' ı kabul etmiş o yüzden anlamadm ben de


AntinGuntin

    Horse vs. Bear olması gerekmezmiydi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.