"What is the historical period?"

Fordítás:Mi az a történelmi korszak?

4 éve

12 hozzászólás


Attila44

Jó lenne ha legalább kitudná úgy ejteni a szavakat mint a google fordító...

4 éve

oregkvinto

"what is", sokszor jelenti hogy melyik,most miért nem jó?

4 éve

VadD01

S the névelőt mióta fordítjuk "ez"-nek? Lehetséges. Hogy van erre egy 'this' szavacsja?

4 éve

bora432
bora432

Dejo, buktam egy eletet mert a tortenelmi szot ekezet nelkul nem fogadta el. A tobbi mondatnal nincs gondja az ekezetekkel.

4 éve

bence86

Robban ám az agyam mikor hajtok egy hibátlan lecke megcsinálására és bele bele futok egy ilyenbe mikor lövésem sincs hogy mit mondhat szóba, bárhogy és bárhonnan nézem mind gyorsan, mind lassan. Őrjítő....

4 éve

NagyFerenc

a periódot én is csak következtettem. Még ilyen kiejtést: pjurid?! :) de a d is inkább t.

4 éve

RbertSimon1

nincs ekezetes billentyum!!!!! igy allandoan bukni fogom ??

4 éve

Kincskereso

á = bal alt + numerikus billentyűkön 160. utána engedd fel az alt-ot. Rákeresek a többire :)

ALT+160 = á ALT+132 = ä ALT+142 = Ä ALT+130 = é ALT+144= É ALT+161 = í ALT+162 = ó ALT+148 = ö ALT+129 = ü ALT+147 = ô ALT+154 = Ü ALT+163 = ú

forrás: http://www.agr.unideb.hu/~agocs/informatics/05_h_ecdl/ECDLcd/CD%202/modul2/06_12_01_05_02.htm

4 éve

GyarmatiLajos
GyarmatiLajos

"Melyik történelmi kor?" biztos, hogy nem jó?

4 éve

madaraska

Egyértelműen when-t mond.. no comment

3 éve

B.Orsi2

A the-t "a"nak vagy "az"nak fordítjuk.de a duolingo nagyon furcsa, szokta fordìtani "ez"nek is

2 éve

TthKlmn
TthKlmn

What is it?Mi az What is= mi van Vagy már ez sem igaz?

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.