"What is the historical period?"

Fordítás:Mi az a történelmi korszak?

February 22, 2014

13 hozzászólás


Attila44

Jó lenne ha legalább kitudná úgy ejteni a szavakat mint a google fordító...

March 1, 2014

oregkvinto

"what is", sokszor jelenti hogy melyik,most miért nem jó?

June 10, 2014

bence86

Robban ám az agyam mikor hajtok egy hibátlan lecke megcsinálására és bele bele futok egy ilyenbe mikor lövésem sincs hogy mit mondhat szóba, bárhogy és bárhonnan nézem mind gyorsan, mind lassan. Őrjítő....

March 3, 2014

VadD01

S the névelőt mióta fordítjuk "ez"-nek? Lehetséges. Hogy van erre egy 'this' szavacsja?

December 4, 2014

NagyFerenc

a periódot én is csak következtettem. Még ilyen kiejtést: pjurid?! :) de a d is inkább t.

April 2, 2014

RbertSimon1

nincs ekezetes billentyum!!!!! igy allandoan bukni fogom ??

April 8, 2014

Kincskereso

á = bal alt + numerikus billentyűkön 160. utána engedd fel az alt-ot. Rákeresek a többire :)

ALT+160 = á ALT+132 = ä ALT+142 = Ä ALT+130 = é ALT+144= É ALT+161 = í ALT+162 = ó ALT+148 = ö ALT+129 = ü ALT+147 = ô ALT+154 = Ü ALT+163 = ú

forrás: http://www.agr.unideb.hu/~agocs/informatics/05_h_ecdl/ECDLcd/CD%202/modul2/06_12_01_05_02.htm

August 10, 2014

GyarmatiLajos

"Melyik történelmi kor?" biztos, hogy nem jó?

November 19, 2014

madaraska

Egyértelműen when-t mond.. no comment

March 25, 2015

B.Orsi2

A the-t "a"nak vagy "az"nak fordítjuk.de a duolingo nagyon furcsa, szokta fordìtani "ez"nek is

July 5, 2016

TthKlmn

What is it?Mi az What is= mi van Vagy már ez sem igaz?

May 21, 2018

Pola51

Magát a mondatot nem értem. Most egy bizonyos történelmi korszakra gondol, vagy nem ismeri magát a fogalmat? Az ilyen mondatok nem igazán segítőek.

January 13, 2019

bora432

Dejo, buktam egy eletet mert a tortenelmi szot ekezet nelkul nem fogadta el. A tobbi mondatnal nincs gondja az ekezetekkel.

February 22, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.