A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like the local food."

Fordítás:Szeretem a helyi ételeket.

4 éve

8 hozzászólás


IstvnTrk

"Food" esetében miért ajánlja fel az "ételek" fordítást? Nem "foods" kellene ilyen esetben?

3 éve

SziGyu
SziGyu

Ugyannez a kerdesem

3 éve

lantojan

A "Szeretem helyi kaját" miért nem jó?

3 éve

GborBarkai

Azért nem, legalábbis szerintem, mert nem ismeri a kaja szót. Én is bebuktam. BÚÉK

3 éve

zsu49

Mitol tobbesszam? Eteleket?

3 éve

mynameisfu

Csak hogy eloszlassam a szürke fellegeket a "food" szó jelentése még ebben a szövegkörnyezetben is "kaja" grat ahoz aki szerint konyha...... -.-'

3 éve

borkuistva

mi fejezi ki ebben a tobbes szamot?

1 hónapja