1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like the local food."

"I like the local food."

Fordítás:Szeretem a helyi ételeket.

February 22, 2014

23 hozzászólás


IstvnTrk

"Food" esetében miért ajánlja fel az "ételek" fordítást? Nem "foods" kellene ilyen esetben?

January 22, 2015

SziGyu

Ugyannez a kerdesem

January 26, 2015

lantojan

A "Szeretem helyi kaját" miért nem jó?

December 27, 2014

GborBarkai

Azért nem, legalábbis szerintem, mert nem ismeri a kaja szót. Én is bebuktam. BÚÉK

December 29, 2014

Apici2

Mert a "kaja" még inkább szleng, mint a választékos beszéd része.

October 21, 2018

SzabGyrgy

Ugyanez a kerdesem

January 29, 2015

nikiix06

Én is azt írtam de nem XD

November 21, 2015

milk-and-honey

Pont ugyanezt írtam

June 21, 2015

zsu49

Mitol tobbesszam? Eteleket?

July 4, 2015

mynameisfu

Csak hogy eloszlassam a szürke fellegeket a "food" szó jelentése még ebben a szövegkörnyezetben is "kaja" grat ahoz aki szerint konyha...... -.-'

February 21, 2015

borkuistva

mi fejezi ki ebben a tobbes szamot?

July 5, 2018

sampi19

Miért a többesszám?

December 30, 2018

misi0709

Az előbb a "local"-ra elfogadta a lokális-t most meg nem !

January 9, 2019

KrisztinaGaluska

Ez hibás fordítás nem fogadja el az egyesszámot!

April 4, 2019

uveges.ferenc1

korábbi leckében a " local food " előtt nem kellett névelő. Vajon melyik a helyes?

May 1, 2019

Imola473165

Szeretem a helyi ételt

August 4, 2019

SzerAdel

Konyhát???!!!

March 1, 2014

Kriszta7315

Az ételekre azt mondjuk helyi, helybeli szót inkább az emberekre használjuk, bár helyesebb lenne talán.

February 13, 2015

jozsef.szo

Helybeli miért nem jó?

February 1, 2015

DemeterCsenge1

Kajat... Nem mindegy amugy? Az etel es a kaja szinte ugyanaz... :/

December 29, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.