"I like Saturdays."

Fordítás:Szeretem a szombatokat.

February 22, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Gizus123

Más mondatnál, amikor a pénteket szeretem, elfogadta egyes számban. A szombatok esetében miért nem?


kinsfolk

A Saturdays- ben benne van az "s" képző a többesszám jele!


kagi46

Magyarul ezt nem többesben mondjuk


GjerBence

Csak most angolul tanulsz nem magyarul.


Harga

Állítod, vagy kérdezed? (Nekem mindkettő értelmes: "Szeretem a szombatot." , "Szeretem a szombatokat.") Használd ahogy jólesik!


Sskadm

I like saturdays


JanosGrenc

Számomra nem az a gond,hogy egyesszám vagy többesszám,hanem nem hallható érthetően a többesszám szóvégi "s" hangja. mi volna akkor,ha a magyar nyelvben elharapnánk a szó végi ragokat és számon kérnénk a minket hallgatókon,hogy rosszul értette. Pl "házban" szó végén nem lenne hallható a szó végi "n"- de viszont megkövetelnénk,hogy a válaszadó jól fejtse meg. Azt hiszem precízebb,érthetőbb munkát várnák el! Más fordító programban a gépi hang jól érthetően ejti ki a szó végi ragokat!


GabrielBurnering

A megoldásom: Szeretem a szombatokat. Hibásnak véli... A helyes megoldás a Szeretem a szombatokat lett volna... wtf???


PterBrdos

oly jó lenne ha a szó végi S betűt is hallani lehetne, és nem nyelné le a robotka hogy örömködjön a programozó hogy megint nem jót írt a hülye tanuló


zoltan278551

A kedvelem is okay


LiliBnczy

én is szeretem a szombatokat...


Martybet

'I also like Saturdays'? nem egészen ugyanaz


DekorFakto

Nem értem miért nem jó


vera130344

ebben a leckében most másodszor fordult elö hogy ugyan arra javította ki mint amit én beírtam és nem vogadta el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.