1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like Saturdays."

"I like Saturdays."

Fordítás:Szeretem a szombatokat.

February 22, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Gizus123

Más mondatnál, amikor a pénteket szeretem, elfogadta egyes számban. A szombatok esetében miért nem?

March 2, 2014

kinsfolk

A Saturdays- ben benne van az "s" képző a többesszám jele!

January 28, 2015

kagi46

Magyarul ezt nem többesben mondjuk

February 22, 2014

GjerBence

Csak most angolul tanulsz nem magyarul.

March 14, 2016

Harga

Állítod, vagy kérdezed? (Nekem mindkettő értelmes: "Szeretem a szombatot." , "Szeretem a szombatokat.") Használd ahogy jólesik!

May 12, 2018

Judit527616

Ok cs

August 9, 2017

Martybet

I hate Monday's

September 25, 2017

12annarovo12

Szóról szóra ezt írtam, miért nem fogadta el?

January 10, 2018

Harga

Attól függ mit írtál és hogyan! (Kevés "ezt" írni!)

May 12, 2018

Sskadm

I like is that a saturdays.

February 15, 2018

Sskadm

I like saturdays

February 15, 2018

JanosGrenc

Számomra nem az a gond,hogy egyesszám vagy többesszám,hanem nem hallható érthetően a többesszám szóvégi "s" hangja. mi volna akkor,ha a magyar nyelvben elharapnánk a szó végi ragokat és számon kérnénk a minket hallgatókon,hogy rosszul értette. Pl "házban" szó végén nem lenne hallható a szó végi "n"- de viszont megkövetelnénk,hogy a válaszadó jól fejtse meg. Azt hiszem precízebb,érthetőbb munkát várnák el! Más fordító programban a gépi hang jól érthetően ejti ki a szó végi ragokat!

July 18, 2018

GabrielBur319201

A megoldásom: Szeretem a szombatokat. Hibásnak véli... A helyes megoldás a Szeretem a szombatokat lett volna... wtf???

July 18, 2018

PterBrdos

oly jó lenne ha a szó végi S betűt is hallani lehetne, és nem nyelné le a robotka hogy örömködjön a programozó hogy megint nem jót írt a hülye tanuló

October 3, 2018

zoltan278551

A kedvelem is okay

October 12, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.