"I like Saturdays."

Fordítás:Szeretem a szombatokat.

4 éve

17 hozzászólás


kagi46

Magyarul ezt nem többesben mondjuk

4 éve

GjerBence

Csak most angolul tanulsz nem magyarul.

2 éve

Harga
Harga

Állítod, vagy kérdezed? (Nekem mindkettő értelmes: "Szeretem a szombatot." , "Szeretem a szombatokat.") Használd ahogy jólesik!

6 hónapja

Gizus123

Más mondatnál, amikor a pénteket szeretem, elfogadta egyes számban. A szombatok esetében miért nem?

4 éve

kinsfolk

A Saturdays- ben benne van az "s" képző a többesszám jele!

3 éve

Gizus123

Ezt tudom, de miért többesszámban kell mondani, amikor egy másik feladatban a pénteket nem kellett? Kiemelt helyen van a szombat?

3 éve

kinsfolk

Hát én a péntekre így nem emlékszem, nekem úgy rémlik, mintha egyes számba lett volna. De mivel a jelenidő rendszeres, úgyis szokták mondani, hogy szokta ezt azt csinálni ezért nyilván nem egy pénteket(mint napot) szeret, hanem a minden pénteket, mert letelik a munkaideje! Ha esetleg nem jó amit mondok, kérlek javítsatok!

3 éve

tuimre
tuimre

"I like Fridays." Igy volt a mondat.

3 éve

Judit527616

Ok cs

1 éve

Martybet
Martybet

I hate Monday's

1 éve

12annarovo12

Szóról szóra ezt írtam, miért nem fogadta el?

10 hónapja

Harga
Harga

Attól függ mit írtál és hogyan! (Kevés "ezt" írni!)

6 hónapja

Sskadm

I like is that a saturdays.

8 hónapja

Sskadm

I like saturdays

8 hónapja

JanosGrenc

Számomra nem az a gond,hogy egyesszám vagy többesszám,hanem nem hallható érthetően a többesszám szóvégi "s" hangja. mi volna akkor,ha a magyar nyelvben elharapnánk a szó végi ragokat és számon kérnénk a minket hallgatókon,hogy rosszul értette. Pl "házban" szó végén nem lenne hallható a szó végi "n"- de viszont megkövetelnénk,hogy a válaszadó jól fejtse meg. Azt hiszem precízebb,érthetőbb munkát várnák el! Más fordító programban a gépi hang jól érthetően ejti ki a szó végi ragokat!

3 hónapja

GabrielBur319201

A megoldásom: Szeretem a szombatokat. Hibásnak véli... A helyes megoldás a Szeretem a szombatokat lett volna... wtf???

3 hónapja

PterBrdos

oly jó lenne ha a szó végi S betűt is hallani lehetne, és nem nyelné le a robotka hogy örömködjön a programozó hogy megint nem jót írt a hülye tanuló

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.