A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiam csak tizennyolc éves."

Fordítás:My son is only eighteen.

4 éve

6 hozzászólás


kivancs77

my son is just eighteen a "just" ide bizta nem jó?

4 éve

Shibelion

De igen.

4 éve

hajrabanya

Ha just, akkor éppen most 18.

4 éve

Shibelion

A just nem csak a jelen pillanatra utalhat, jelentheti pontosan ugyan azt is, amit az only.

4 éve

BernadettH1

Ha a végére odateszem,hogy old,miért nem jó? Egyszer jó? Egyszer nem?

4 éve

Shibelion

Mert hiányzik belőle a year(s): eighteen years old/eighteen-year-old.

4 éve