1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, kocasını sever."

"O, kocasını sever."

Çeviri:She loves her husband.

February 22, 2014

8 Yorum


fatih55

He loves her husband olarak cikti. Hollandami acaba

July 12, 2014

Selcen_Ozturk

"He loves her husband" kabul ettiğimiz cevaplardan biri değil. Yukarıda gördüğünüz gibi ana cevap "She loves her husband". Eğer "She loves his husband" yazdıysanız, size "He loves his husband" bir alternatif olarak çıkmıştır, çünkü SHE kullanıyorsanız HER demek zorundasınız.

July 12, 2014

zeynepsevim06

Aynen

June 13, 2016

mechatronic93

Duo are u oke? We are all respect about your choose about relationship but pls dont show it to us :-*

September 25, 2017

zeliha602160

Bida yapim

December 1, 2018

Mertsayin61

S eki sahiplik eki değilmi , " she loves husband's" yazdım bunu kabul etmesi gerekiyordu

February 6, 2019

baak109847

She is loves husband neden olmuyo?

July 9, 2019

GulGul9

Bende pislik olsun diye he loves him husband dedim :D kabul etmedi

November 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.