Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Lütfen hayır!"

Çeviri:Please no!

-1
4 yıl önce

21 Yorum


gabala1985

No, please olmaz mı? Ve neden?

22
Cevap ver4 yıl önce

123456789ay

ama sırasına göre olmalı

-1
Cevap ver3 yıl önce

tar0601

Oluyormuş bence doğrusu bu( pleas no)

-1
Cevap ver2 yıl önce

OmerGurbu

No please lütfen hayır demek ancak please no lütfen hayır demek

-3
Cevap ver3 yıl önce

Enes59021

J

-1
Cevap ver2 yıl önce

Enes59021

Salak aynı seyi yazmışsın

-3
Cevap ver2 yıl önce

zlskbt12

No please olabilir . No genelde cümle başlarında olur

4
Cevap ver3 yıl önce

sercantekc

Olur konusurken sorun yaratmaz .

1
Cevap ver4 yıl önce

Berkayar1

Herşey sırasına göre olmuyor ingilizcede bu niye böyle No please de kabul edilebilir

0
Cevap ver3 yıl önce

efedemiR2

Grammar hatası var

0
Cevap ver2 yıl önce

Hasankarl

Hihi

0
Cevap ver1 yıl önce

resul630826

No please de olur bence de saçma

0
Cevap ver1 yıl önce

ilia930591

duolingo ingilizce bilmiyor heheheeeeehahaha

0
Cevap ver1 yıl önce

OralErol

Size katılıyorum

0
Cevap ver9 ay önce

esraates8
esraates8

no please diye biliyordum ama hata verdi

0
Cevap ver1 ay önce

bozden44

Anlamsız oluyor çevirince.

-1
Cevap ver3 yıl önce

hazalozel0

Cevirince anlamsiz oluyor demissiniz fakat ingilizceyi turkce dusunmemek lazim.

0
Cevap ver3 yıl önce

ugur.akden

of course

-1
Cevap ver2 yıl önce

sevval69

Ben basiyorun o algilamio suc benim oluyo

-1
Cevap ver2 yıl önce

Onur902200

Konusma dilinde no please diyeceksin.

-1
Cevap ver2 yıl önce