"You know that I love you."

Tłumaczenie:Wiesz, że cię kocham.

1 rok temu

17 komentarzy


ittage

Ciężko to zrozumieć...

1 rok temu

Dawid655614

Wiesz to, kocham Cie. - nie zaliczyło ; (

1 rok temu

Jagodasska

Nie zaliczyło , ponieważ w wyrazie jest słowo ,,that" któro oznacza ,,że". Gdybyś napisał ,,Wiesz to , że Kocham Cię" pewnie by zaliczyło a jeżeli nie zaliczyło by Tobie tego wyrazu z ,,że" to na twoim miejscu bym to zgłosiła .

1 rok temu

TurystaJakub

To jest niepoprawnie

11 miesięcy temu

Jakub433003

nie da się zrozumiec

1 rok temu

Luluikido

tam mówi you no anie know

1 rok temu

aniuta183422

prawda, też tak słyszę

1 rok temu

Kornelia406557

Bo know wymawia się jak no

11 miesięcy temu

Mileena376188

Ooo so sweet

1 rok temu

Enqul

Ciężko zrozumieć ze tam jest know. Słychać you no dokładnie jak pisza poprzednicy.

1 rok temu

DawidDarme

A mnie moja milosc nie kocha :((

8 miesięcy temu

krzyzaczek

A ja cie nie kocham ;)

9 miesięcy temu

zuzol8

mam 3 raz pod rzad to samo i dostaje za to punkth

10 miesięcy temu

julia406062

Nieda się tego zrozumieć

9 miesięcy temu

Kornelia883915

Jeśli to czytasz, kocham cię

1 rok temu

EmiliaKasp1

Ja nikogo nie kocham!!!!

1 rok temu

KrzysiekTo7

Barbi

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.