Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You know that I love you."

Tłumaczenie:Wiesz, że cię kocham.

1 rok temu

9 komentarzy


ittage

Ciężko to zrozumieć...

1 rok temu

Dawid655614

Wiesz to, kocham Cie. - nie zaliczyło ; (

1 rok temu

Jagodasska

Nie zaliczyło , ponieważ w wyrazie jest słowo ,,that" któro oznacza ,,że". Gdybyś napisał ,,Wiesz to , że Kocham Cię" pewnie by zaliczyło a jeżeli nie zaliczyło by Tobie tego wyrazu z ,,że" to na twoim miejscu bym to zgłosiła .

1 rok temu

Jakub433003

nie da się zrozumiec

1 rok temu

Luluikido

tam mówi you no anie know

1 rok temu

aniuta183422

prawda, też tak słyszę

1 rok temu

Mileena376188

Ooo so sweet

1 rok temu

Enqul

Ciężko zrozumieć ze tam jest know. Słychać you no dokładnie jak pisza poprzednicy.

11 miesięcy temu

DawidDarme

A mnie moja milosc nie kocha :((

5 miesięcy temu