"Tento článek se mýlí."

Překlad:This article is wrong.

před 2 roky

4 komentáře


alexander.pesak

article článek, výrobek, předmět, položka, člen, bod cell buňka, článek, cela, kobka paper papír, noviny, článek, referát, pojednání, tapeta

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Myslim, ze preklad "tato tapeta se myli' je nutne okamzite pridat.

před 2 roky

alexander.pesak

nevzalo mi to paper. přitom z google translatoru se zdá, že article je spíše něco jako hmotná věc, nějaký výrobek (který se obvykle nemýlí:-). ale z věty mám dojem, že jde spíše o článek ve smyslu psaného textu.

před 2 roky

JanTatouse
JanTatouse

Article může být obojí. Buď článek v časopise, nebo položka v obchodě. (Scientific) paper by se taky dalo přeložit jako článek, ale je to spíš vědecký referát. I článek do vědeckého časopisu bych přeložil jako journal article.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.