"A belépés teljesen ingyenes."

Fordítás:The entrance is completely free.

4 éve

6 hozzászólás


cedv37

A totally használható lenne itt ?

4 éve

g3r3ly

free of charge?

4 éve

telek01

The entrance is full free?

4 éve

Mr_Vincent

Completely helyett számos más szó is jó lenne. Említették már a totally-t, én hozzá írnám az absolutely-t is.

4 éve

krisztianmukli

Fully free?

1 éve

MartonGeza

A "free" csak azt jelenti, hogy szabad belépni, vagy _ pl. egy parkolóház esetében - behajtani, esetleg benevezni egy versenyre. Nem jelenti azt, hogy - különösen a parkolóház esetében - az a belépés ingyenes. Ha a belépés nem csak szabad, hanem ingyenes is, akkor "free of charge" a helyes kifejezés. Így a parkolóház bejáratánál a világítótábla FREE felirata sajnos nem jelenti azt, hogy ott ingyen lehetne parkolni és a versenyekre is szokás nevezési díjat fizetni.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.