1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A belépés teljesen ingyenes."

"A belépés teljesen ingyenes."

Fordítás:The entrance is completely free.

February 22, 2014

7 hozzászólás


cedv37

A totally használható lenne itt ?

February 22, 2014

g3r3ly

free of charge?

February 25, 2014

telek01

The entrance is full free?

April 8, 2014

Mr_Vincent

Completely helyett számos más szó is jó lenne. Említették már a totally-t, én hozzá írnám az absolutely-t is.

July 20, 2014

krisztianmukli

Fully free?

April 28, 2017

MartonGeza

A "free" csak azt jelenti, hogy szabad belépni, vagy _ pl. egy parkolóház esetében - behajtani, esetleg benevezni egy versenyre. Nem jelenti azt, hogy - különösen a parkolóház esetében - az a belépés ingyenes. Ha a belépés nem csak szabad, hanem ingyenes is, akkor "free of charge" a helyes kifejezés. Így a parkolóház bejáratánál a világítótábla FREE felirata sajnos nem jelenti azt, hogy ott ingyen lehetne parkolni és a versenyekre is szokás nevezési díjat fizetni.

November 13, 2018

S.Szilvi1

"...total free" miért nem jó?

July 24, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.